ניצחון 6 רצוף לירושלים, 75:81 על הרצליה

יוצאים בראש שקט לרוסיה
יוצאים בראש שקט לרוסיה | צילום: ערן לוף

77:97 גדול לקרית גת על הפועל חולון. אילת ניצחה 79:88 את עירוני נס ציונה

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים אמנם לא לגמרי תלויה בעצמה ביורוקאפ, אבל בליגה עושה את שלה. האלופה השיגה ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות עם 75:81 בהרצליה, בדרך למשחק קריטי מול וולגוגראד. קרית גת דרסה את הפועל חולון המדשדשת ואילת הכניעה את נס ציונה.

 

 

בני הרצליה – הפועל ירושלים 81:75
במשחק החוץ הקודם שלה האלופה הנחילה למכבי חיפה הפסד בית ראשון העונה. הפעם היא קילקלה את הרצף הנפלא של הרצליה, שניצחה באולם היובל ארבע פעמים ברציפות. זה היה הניצחון השישי ברציפות של הירושלמים, אבל הוא לא בא בקלות.

 

המארחת הובילה במשך דקות רבות והגיעה ביתרון לרבע המכריע, אבל התעוררות של ליאור אליהו ודיאור פישר במאני טיים סידרה לדני פרנקו ראש שקט לקראת המשחק הקריטי מול וולגוגראד. סנטר הנבחרת הוליך את הקלעים עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, הפורוורד סיים עם 18 נק', 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים וגם 6 איבודים. מאט ג'נינג (12 נק'), אי.ג'יי רולנד (11) ודונטה סמית' (10) סיימו גם הם בדאבל פיגרס. 16 נקודות של ג'יימס סינגלטון לא הספיקו למארחת.

 


היה מאבק באולם היובל (ערן לוף)

 

מהלך המשחק 
ג'וש דאנקן ודיאור פישר פתחו חזק והובילו את ירושלים ליתרון 17:20 בסיום הרבע הראשון. המארחת התעוררה ועם יכולת טובה של ג'יימס סינגלטון הפכה בתחילת הרבע השני. אי.ג'יי רולנד וחבריו לא הצליחו למחוק את הפער וירדו בפיגור 39:33 להפסקה.

 

ירושלים חזרה חדה יותר לרבע השלישי וליאור אליהו הוליך אותה ל-61:59 בכניסה לרבע המכריע. המומנטום נמשך והפורוורד נעזר בפישר כדי להשתלט על עמדת ההובלה.

 


דאנקן, פתח חזק (ערן לוף)

 


הפעם רק כמעט (ערן לוף)

 


אליהו, מפתח הלב (ערן לוף)

 


הולכים איתה לכל מקום (ערן לוף)

 

קרית גת – הפועל חולון 77:97

העולה החדשה לליגת העל פירקה באשקלון את האורחת הדועכת. שחקניו של נתי כהן השיגו את הניצחון השלישי שלהם העונה והורידו את החבורה של דן שמיר אל המקום האחרון בטבלה. לעומת המפסידה, קרית גת נתנה אמון במאמן שלה, השאירה אותו והחליפה זרים. הפעם זה עבד.

מרקו קילינגסוורת', שהגיע לקרית גת מטאלין האסטונית, היה גדול על החולונים עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים. לצדו התעלה במיוחד פול דילייני עם 22 נק', כשמאיר טפירו קשישא מראה לחולונים איך משחקים כדורסל נכון (10 נק' ו-8 אס'). היחיד בחולון שהתעלה היה מייק מוזר (21 נק' ו-11 ריב') במפגש שהפך לטיול מקומי אחרי הרבע הראשון.

הפועל אילת – עירוני נס ציונה 79:88

שלומי הרוש נחת בדרום. הגארד, שהגיע לעיר הדרומית כהבטחה גדולה, קלע ב-6 המשחקים שקדמו לאחרון 8 נקודות בלבד. הפעם הוא סיים משחק עם 13 נק' ו-6 חטיפות והיה אבי המהפך של קבוצתו לאחר מחצית ראשונה בשליטת האורחים. 

אילת שהתעלתה לאחר ההפסקה מול קבוצה שהשיגה בשבוע שעבר ניצחון מוראלי על עירוני נהריה, השיגה ניצחון ניצחוון רביעי העונה שנתן לה קצת אוויר וסיבך את יריבתה בתחתית. קאליף וואייט, ששמו הוזכר כמי שעלול להחזיר ציוד, התעלה עם 21 נק'  ויחד עם אלאדי אמינו (22 נק') ועמית שמחון היו המוצאים לפועל. בנס ציונה הזרים פקווין וסימפסון ניפקו 46 מ-79 הנקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי