לימונד: יש שינוי באנרגיה, נשאיר הכל על המגרש

לימונד. מודעים לחלוטין לחשיבות המשחק
לימונד. מודעים לחלוטין לחשיבות המשחק | צילום: אודי ציטיאט

שרון אברהמי לקראת הדרבי: "זה לא עוד משחק". אונואקו בסגל מכבי ת"א, בנדר בחוץ

(גודל טקסט)

בהפועל ת"א מגיעים עם אנרגיות חיוביות לקראת הדרבי באולם הדרייב אין, כאר המאמן שרון אברהמי היה עסוק בלהחדיר לשחקניו מוטיבציה לקראת המשחק הגדול של העיר.

 

האדומים מגיעים אחרי ניצחון מרשים על הפועל חולון שנתן להם אוויר ממאבקי התחתית, אך במועדון מבינים שיש צורך ברצף ניצחונות כדי להיחלץ מהאזור המסוכן. "ברור לנו שזה לא עוד משחק", אמר אברהמי, "נצטרך לבוא אגרסיביים ומרוכזים לאורך כל 40 הדקות. אני בטוח שתהיה אווירה מדהימה וגם השחקנים מודעים לזה".

 

 

רביב לימונד הוסיף: "עבדתי קשה מבחינה אישית כדי לחזור בכושר טוב. מבחינה קבוצתית יש שינוי באנרגיות, ואנחנו נבוא להשאיר הכל על המגרש בשביל הקהל. אנחנו מודעים לחלוטין לחשיבות המשחק".

 

לימונד. "נשאיר הכל על המגרש" (אודי ציטיאט)

 

בצד השני של העיר נמצאים בקונפליקט מסוים לקראת הדרבי. למרות חשיבות המשחק לקהל וליוקרת העיר הקרב הגדול של הצהובים ייערך בטורקיה שם תתמודד מכבי ת"א מול דרושאפקה בקרב ישיר על עלייה לשלב הטופ 16 ביורוליג.

 

מאמן הקבוצה ז'אן טבק ביקש מהנהלת הקבוצה לרשום את הסנטר ארינזה אונואקו לליגה והוא יערוך מחר (שני) הופעת בכורה על חשבונו של דראגן בנדר, כאשר גם דגן יבזורי ואייק אופייבו הפצועים לא ייקחו חלק.

 

ז'אן טבק. "לפני דרושפאקה יש לנו דרבי ואנחנו חושבים איך לנצח אותו. אחר כך נחשוב על יום חמישי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי