מקל בחר ללבוש את הגופיה מספר 99

מקל
מקל | צילום: עדי אבישי

המספר 9 כבר שייך לשגב, הרכז בחר להכפיל. נקבע סדר המשחקים בגביע

(גודל טקסט)

גל מקל לא לקח חלק בהפסד למכבי אשדוד מאחר שטופס השחרור הבין-לאומי שלו מהכוכב האדום בלגרד טרם הגיע, אבל הרכז כבר החל להשתלב. הוא ביקש ללבוש את הגופיה עם הספרה 9, הזכורה היטב כגופיה של מיקי ברקוביץ', אבל זו שייכת לאיתי שגב והגארד קיבל את המספר 99. 

בינתיים, נקבע סדר משחקי חצי גמר הגביע שיחלו עם מכבי ראשון לציון מול מכבי אשדוד ולאחר מכן מכבי תל אביב תעלה למפגש עם עירוני נס ציונה. איגוד הכדורסל החליט להוזיל מאוד את הכרטיסים השנה ומאחורי הסל בגוש העליון כרטיסים יעלו 30 שקלים. שאר הכרטיסים בגוש העליון יעלו 35-40 ובחלק התחתון יימכרו כרטיסים ב-50-100 שקלים ועל הפרקט ב-200 ש"ח.

 

 

לאחר ההפסד 96:86 באשדוד אמש (ראשון) בהנהלת מכבי תל אביב שוקלים לקנוס את השחקנים. לספורט1 נודע כי לאור היכולת וההפס בתוספת העובדה שהקבוצה של ז'אן טבק נראית רע, בהנהלה שוקלים לאיים בהטלת קנסות על שחקנים בעקבות חוסר משמעת טקטית והצורה בה נראים הדברים במגרש.במכבי ת"א לא חסכו גם בביקורות נגד המאמן ז'אן טבקשהורחק, וכינו אותה חסרת אחריות.

 

הפורוורד טרבור אמבקווה אמר בסיום: "הפסדנו כי אנחנו פשוט לא עושים הגנה. זו בעיה שחוזרת על עצמה אצלנו, אפשר לשייך את זה למוטיבציה, אבל חייבים לעשות עצירות. אי אפשר לתת לקבוצה שמולנו לבוא ולקלוע מולנו ככה".

 


אמבקווה מתקשה באשדוד. "לא עשינו הגנה" (עדי אבישי)

 

"אי אפשר לתת לאשדוד לקלוע כל כך הרבה נקודות, שאלה טובה למה אנחנו לא שומרים למרות שהמאמן מבקש מאיתנו לעשות את זה", הסכים עימו איתי שגב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי