טבק: בסגל שלנו אפשר לנצח רק באינטנסיביות

טבק. חלק מהשחקנים חשבו שהמשחק הסתיים בחצי הראשון
טבק. חלק מהשחקנים חשבו שהמשחק הסתיים בחצי הראשון | צילום: אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א על גל מקל: "הוא נותן לנו הרבה בהגנה. אני מקווה שנפתיע בקאזאן"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב טיילה לניצחון 63:86 על נס ציונה, אך דווקא המאמן, ז'אן טבק, לא היה מרוצה: "חלק מהשחקנים חשבו שהמשחק הסתיים בחצי הראשון. הם לא מבינים שצריך לשחק את המשחק 40 דקות. עם הסגל שיש לנו אין ברירה אלא לשחק באינטנסיביות גבוהה כל המשחק, אין דרך אחרת. רק ככה נוכל להצליח".

 

עם זאת, המאמן היה אופטימי לגבי העתיד: "גל מקל נותן לנו הרבה בהגנה, אבל הוא גם עוזר לנו בשטף המשחק בהתקפה. אני מקווה שנוכל להתאושש מול קאזאן. עם גל יש לנו סגל טוב יותר, עוד מוביל כדור, ואני מקווה שנוכל להפתיע ברוסיה". לגבי שחרורו של ארינזה אונוואקו: "זאת היתה החלטה משותפת, נזכור את הרגעים הטובים שלו במועדון".

 

 

"מכבי ת"א לא מזיזים לי ולא מעניינים אותי", אמר המאמן המפסיד, עופר ברקוביץ'. "בחצי הראשון לא השארנו הכל על המגרש, היינו מאד מאד רכים וזה לא מתאים כי הליגה לא נגמרת היום. אנחנו צריכים לפתח קשיחות וחוסן להתמודד גם כשקשה לנו, אבל הרבע השלישי נותן לנו תקווה להמשך".

 

"הראנו בשבוע שעבר (בניצחון על חולון) הרבה קשיחות, רצון והקרבה, היום זה לא היה. אני מקווה שלאחר שהפצועים (טל דן, סנדיאטה גיינס) יחזרו זה יעזור לנו לעשות את הצעד הבא ולברוח מהתחתית".

 

ברקוביץ'. "מכבי ת"א לא מזיזים לי ולא מעניינים אותי" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי