סימונס חתם במכבי ת"א לשבועיים, יישאר אם ירשים

בקרוב בצהוב. סימונס
בקרוב בצהוב. סימונס | צילום: Gettyimages

הפורוורד (30, 2.06 מ') נרשם למשחקי היורוקאפ. אלייז'ה מילסאפ נחת בארץ

(גודל טקסט)

אחרי שהחתימה בסוף השבוע האחרון את הגארד אלייז'ה מילסאפ, שנחת הערב (שני) בישראל, מכבי תל אביב צירפה גם שחקן פנים חדש לסגל. סדריק סימונס, פורוורד/סנטר בן 30 (2.06 מ'), חתם על חוזה לשבועיים במכבי ת"א ואם ירשים, יחתום על חוזה ארוך יותר.

לסימונס יש עבר ב-NBA (נבחר במקום ה-15 בדראפט 2006), שם שיחק בניו אורלינס, שיקגו, קליבלנד וסקרמנטו, אבל בשנים האחרונות סבל מפציעות ולא שיחק באופן סדיר. בעקבות כך, הצהובים החליטו שלא לקחת סיכון והחתימו את השחקן למבחנים. ליתר בטחון, הקבוצה דאגה לרשום את סימונס למשחקי היורוקאפ.

כאמור, מוקדם יותר נחת מילסאפ בישראל וסיפר:"קיבלתי הצעה מעניינת, עכשיו אני צריך לעשות כמיטב יכולתי על מנת לעזור למכבי. אעבוד הכי חזק שאני יכול ואעשה את מה שאני יודע הכי טוב. אנסה להיות מנהיג שנותן דוגמא לאחרים", סיפר הגארד לאתר הרשמי של הצהובים.

מילסאפ המשיך:  "מקצועית, יש לי הרבה שנות ניסיון מאחוריי, אני משחק הגנה נהדרת. כעת אני בשלב בקריירה בו יש לי הרבה מה להוכיח, אני רוצה לעזור לקבוצה להיות הכי טובה שהיא יכולה. תחרות על העמדה שלי? אין לי בעיה, אני שחקן קבוצתי אולטימטיבי, כל מה שצריך לעשות והמאמן יבקש כדי לנצח, אני אעשה. אני מתחרה נגד היריב ולא נגד החברים לקבוצה".


נחת בישראל. מילסאפ (האתר הרשמי, מכבי ת"א)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי