פרנקו: "אין מה לדבר על מוטיבציה במשחק כזה"

פרנקו. נצטרך להתמודד עם החיסורים
פרנקו. נצטרך להתמודד עם החיסורים | צילום: דני מרון

ירושלים תפגוש את מכבי ת"א לקרב על פסגת הטבלה. טבק: "נבוא דרוכים"

(גודל טקסט)

שתי הקבוצות הגדולות של הכדורסל הישראלי נפגשות לקרב ישיר על המקום הראשון בליגה. בסיבוב הראשון היה זה ניצחון בנוקאאוט של האדומים 82:89, שהובילו 29:53 בהפסקה. סילבן לנדסברג ניסה להחזיר את הצהובים לעניינים, אבל דונטה סמית' בלם את הקאמבק ברבע האחרון.

 

שחקני הפועל ירושלים יענדו סרטים שחורים לזכרו של אוהד הקבוצה, אלון בקל ז"ל, שנרצח בפיגוע בתל אביב ביום שישי. הקבוצה לא רשמה למשחק את דיאור פישר, שיצא לארה"ב בשל אבל משפחתי. עם זאת, טוני גפני, שנעדר מהניצחון בנס ציונה, יהיה כשיר ויעמוד לרשותו של דני פרנקו. מהצד השני, מכבי ת"א לא רשמה למשחק את יוגב אוחיון, בריאן רנדל ודגן יבזורי.

 

 

"המשחק מול ירושלים חשוב אבל יש לנו גם את היורוקאפ וגביע המדינה בטווח של שבוע", אמר מאמן מכבי ת"א, ז'אן טבק. "לכולם אנחנו צריכים להגיע מוכנים ודרוכים. לא נשתמש כתירוץ בפצועים שיש לנו. גם לירושלים יש שחקנים עם איכות ובמשחק כזה לא משנה מי יופיע שם, הם קבוצה טובה".

 

טבק. "צריך לעלות את רמת האינטנסיביות" (דני מרון)

 

"הדבר הכי חשוב שאני מנסה לעשות מאז הגעתי לכאן, הוא לדחוף את השחקנים לעלות את רמת האינטנסיביות. זה השינוי העיקרי שאני רוצה. לחץ הגנתי גורם לכך שהיריבה עושה טעויות. בהתקפה אני רוצה שנגיע יותר מהר למצבי קליעה ולהתארגן בהתקפה. לא נשתמש כתירוץ בפצועים שיש לנו. גם לירושלים יש שחקנים עם איכות ובמשחק כזה לא משנה מי יופיע שם, הם קבוצה טובה".

 

"הרבה תלוי בדריכות שלנו", הסביר מאמן האדומים, דני פרנקו, "צריך להיות זהירים מהשנייה הראשונה ולא לתת לכישרון של מכבי לבוא לידי ביטוי. השחקנים מודעים לכך שנצטרך להשאיר הכל על המגרש".

 

"אין מה לדבר על מוטיבציה במשחק כזה. כן נתנו דגשים לשחקנים וחידדנו כמה דברים שצריך לעשות אבל אלו לא משחקים של טקטיקה". על היעדרותו של פישר: "זה מה שיש. נצטרך לעשות התאמות ונצטרך לעבור את זה בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי