חולון שוקלת לא לארח את ירושלים בהיכל טוטו

יארח את המפגש המסקרן? היכל טוטו
יארח את המפגש המסקרן? היכל טוטו | צילום: מנהלת הליגה

הסגולים זועמים על דרישות האבטחה ה"מופרזות". ראמל בראדלי חתם

(גודל טקסט)

הפועל חולון שוקלת לארח ביום שני הקרוב את הפועל ירושלים באולם חלופי ולא בהיכל הטוטו החדש, המכיל 5400 מקומות ישיבה, וזאת בשל דרישות אבטחה "מופרזות" לטענתה מצד המשטרה.

 

הקבוצה הוציאה הודעה לא שגרתית, ובה הסבירה את הצעד אותו היא שוקלת: "בהפועל חולון עמלים בקדחתנות על מציאת אולם חלופי שבו תארח הקבוצה ביום ב' הקרוב את הפועל ירושלים. ההחלטה שלא לארח את המשחק בהיכל טוטו חולון התקבלה בעקבות פגישות תיאום שהתקיימו עם נציגי המשטרה ודרישות חסרות התקדים שאלה הציבו".

 

 

לדברי החולונים, המשטרה דרשה מהקבוצה להעסיק כ-130 אנשי אבטחה וכ-50 שוטרים במסגרת המשחק במחזור ה-13, דרישות שצפויות לטענתם לעלות כ-100,000 ש"ח: "במועדון פשוט לא מוכנים לעלות הזאת".

 

יהיו בעיות? אוהדי חולון (עדי אבישי)

 

"יש צפי שיגיעו כ-250 אוהדי הפועל ירושלים, והמשטרה דורשת שמגרש החניה הצמוד לאולם ייסגר לחלוטין לטובתם", המשיכו בחולון, "המגרש מכיל 900 מקומות חניה, ובעצם המשטרה רוצה להפנות את אלפי אוהדינו לחניון ימית 2000 המרוחק. אנחנו לא מוכנים לכך".

 

"מנהלת הליגה תעשה ככל שביכולתה לעזור להפועל חולון במאמציה להפחית את כמות השוטרים והסדרנים במשחקה מול הפועל ירושלים, ואנו מקווים שהמשטרה תבוא לקראת הקבוצה וזאת על מנת שהמשחק ישוחק באולמה הביתי ולא באולם אחר", הגיבו במנהלת. "המנהלת מקווה כי המשחק אכן ייערך בסופו של דבר בהיכל טוטו חולון ואלפי צופים שיגיעו ביום למשחק יהנו מחוויה נהדרת ומשחק כדורסל מצוין".

 

ועוד מחולוניה. אתמול הגיעו בקבוצה לסיכום עם הגארד ראמל בראדלי (30, 1.88), ששיחק בעבר במכבי אשדוד, אליצור נתניה והפועל ירושלים. בראדלי החל את העונה בייסיגירסון מהליגה הטורקית הראשונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי