במוצ"ש: הפועל ת"א בנהריה בקרב הנחלשות

מעמדו יוכל להחמיר. אברהמי
מעמדו יוכל להחמיר. אברהמי | צילום: דני מרון

רמי כהן: "תקופה קשה ומתסכלת". הסגולים יקוו שברקוביץ' ימשיך למסור

(גודל טקסט)

עירוני נהריה תארח במוצאי שבת (19:50) את הפועל תל אביב במשחק בין שתי קבוצות שנמצאות במומנטום רע. שתיהן ניצחו רק משחק אחד בחודש דצמבר: האדומים עשו זאת בתחילת החודש נגד הפועל חולון, ואילו הסגולים עשו זאת בסוף החודש נגד מכבי אשדוד.

 

התל אביביים כאמור נמצאים בתקופה רעה שאף ערערה את כסאו של המאמן שרון אברהמי. על מנת לעצור את הסחף המאמן יצטרך לעצור את ההתקפה של היריבה: בניצחונות האדומים סופגים בממוצע 65.5 נקודות, לעומת 81.3 בהפסדים.

 

 

"התקופה האחרונה קשה ומתסכלת עבור כולנו, חוסר ההצלחה המקצועית משפיע על מצב רוחם של כלל אוהדי הפועל ולא פחות מכך עלינו כהנהלת הקבוצה". כתב יו"ר הקבוצה, רמי כהן, במכתב פתוח לחברי העמותה ומנויי הקבוצה. "חשוב לנו שתדעו כי אנו עושים כמיטב יכולתנו כדי לתקן ולשפר את הקבוצה, תוך השקעת מחשבה רבה ושעות ארוכות בעבודה עם השחקנים והצוות המקצועי. גם אם התוצאות עדיין לא נראות במגרש, אנחנו מאמינים ביכולתה של הקבוצה להתאושש מהתקופה הזו ובהחלט שעדיין לא ויתרנו על העונה הזו".

 

מן העבר השני, הקבוצה של אריק אלפסי תחפש קצת יציבות. לצד ניצחונות מרשימים על הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, הצפוניים הפסידו לאחרונה לנס ציונה ומכבי חיפה. אורי קוקיה חתם בקבוצה אך יצטרף אליה רק בשבוע הבא, לעומתו גילברט בראון ישוב מפציעה.

 

לא מפסיק למסור. ברקוביץ' (ערן לוף)

 

הסגולים יקוו לקבל תרומה נוספת ממלך האסיסטים של הליגה, ניב ברקוביץ' (6.8 למשחק), שרק במחזור שעבר שבר את שיא הקריירה שלו עם 12 מסירות מוצלחות. "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה טובה ועיקשת" אמר אריק אלפסי. "אנחנו רוצים את תמיכת הקהל במשחק בית מאוד חשוב עבורנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי