מכבי ת"א: מקל חתם לשנתיים וחצי, פרמאר עזב

| צילום: אתר מכבי ת"א

לרכז יש בסעיף יציאה ל-NBA וירוויח 450 אלף דולר לעונה: "חיפשתי בית"

(גודל טקסט)

מקל אין, פרמאר אאוט. כך הודיעה היום מכבי תל אביב, לאחר מו"מ מתמשך עם שני הצדדים. גל מקל צפוי לחתום על חוזה לשנתיים וחצי ולהרוויח כ-450 אלף דולר לעונה, כאשר לצהובים תהיה אפשרות להאריך את החוזה בשנה נוספת, ומן העבר השני לגארד תהיה אפשרות יציאה ל-NBA החל מהקיץ הבא. כמו כן, הצהובים הגיעו להסכמה עם הסוכן של ג'ורדן פרמאר על שחרורו בתמורה לפיצוי כספי.

 

מקל שיחק בשלוש השנים האחרונות בחו"ל. הוא חתם על חוזה לשלוש שנים בדאלאס מאבריקס מה-NBA, אך שוחרר לאחר שנה אחת בלבד. בעונה שעברה חתם על חוזה ל-10 ימים בניו אורלינס פיליקאנס,  אך הקבוצה בחרה לא להמשיך איתו והוא חתם עד לסיום העונה בניז'ני נובגורוד. את העונה הנוכחית הוא התחיל בכוכב האדום, אך שוחרר לאחר חודשיים.

 

 

"אני מאוד שמח להצטרף למכבי תל אביב, לשחק עם החברים שלי ועם אנשים שאני מכיר ואוהב. זו סגירת מעגל מרגשת מבחינתי", אמר גל מקל לאתר הרשמי של המועדון. "אני מחכה בקוצר רוח לאימון הראשון עם הצהובים ואעשה הכל כדי לעזור למכבי להשיג את המטרות שלה בטווח הקצר וכמובן גם בטווח הארוך. חיפשתי יציבות ובית חם, ואני שמח לחזור למדינה שלי ולשחק עבור מועדון גדול כמו מכבי".

 


מקל: "חיפשתי יציבות ובית חם" (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 

פרמאר, שהגיע בקול תרועה רמה לקדנציה שניה, ונחשב לאחד השחקנים היקרים בתולדות המועדון, איבד את מעמדו בקבוצה והיה רצון הדדי לסיים את ההתקשרות בהקדם האפשרי. ב-24 השעות האחרונות התנהלו מגעים קדחתניים עם סוכנו של השחקן על מנת להגיע לעמק השווה בנוגע לשחרורו, לאחר שלא הצליח להשתלב בקבוצה.

 

פרמאר פנה להנהלת מכבי תל אביב וביקש להשתחרר מהקבוצה. ברצונו לשוב לארה"ב ולחפש קבוצה ב-NBA. פרמאר אמר בהודעת הפרידה ממכבי ת"א: "אני רוצה להודות למכבי שכיבדה את בקשתי לעזוב. מאוד רציתי לחזור למכבי, ואני יודע ששני הצדדים קיוו והאמינו שהדברים יסתדרו בצורה שונה ממה שקרה במציאות. הבנתי שבסיטואציה שנוצרה, יהיה לטובתי וגם לטובת הקבוצה שניפרד. איש לא אשם במצב שנוצר, זהו חלק מהחיים ובוודאי חלק מהכדורסל.

 

אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה שלהם ולהתנצל בפניהם שלא עמדנו בציפיות ביורוליג. אוהדי מכבי ידועים בתמיכה הנפלאה שלהם בקבוצתם ואין לי ספק שהם ימשיכו בכך. תמיד אשאר תומך נלהב של ישראל ואוהד של מכבי תל אביב".

 

פרמאר. לא השתלב בקבוצה (אודי ציטיאט)

 

מאז הגעתו של ז'אן טבק לקבוצה, המתאזרח, שזכה בעבר בשתי אליפויות במדי לוס אנג'לס לייקרס, איבד את מקומו בהרכב לטיילר רוצ'סטי ומתקשה להציג את היכולת מהקדנציה הראשונה ונראה במשחקים רבים כבוי ולא מעורב במשחק.

 

כמו כן, טבק עדיין מוטרד מהקו הקדמי של הקבוצה, כאשר התלות בבראיין רנדל גדולה מדי. במכבי ת"א שוקלים לחזק את הקבוצה בשחקן גבוה נוסף, במטרה להחזיר את האליפות בסיום העונה ולהגיע לשלבים הגבוהים ביותר ביורוקאפ. 

 

מכבי תל אביב תמריא בשני בצהריים לרוסיה לקראת משחקה מול ניז'ני נובגורוד, שייערך ביום רביעי בשעה 19:00 (שעון ישראל). הצהובים יטוסו למוסקבה ומשם לעיר בה יתקיים המשחק, כאשר בחוץ תחכה להם טמפרטורה של מינוס 25 מעלות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי