מעמדו של פרנקו יציב: "זעזוע לא על הפרק"

מתחיל לאבד שליטה? פרנקו
מתחיל לאבד שליטה? פרנקו | צילום: אודי ציטיאט

בכיר בירושלים מנסה להרגיע את הרוחות. נמשכים חיפושים אחרי גארד

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ממשיכה להתרסק. לאחר שסיימה את הופעותיה באירופה בצורה מבזה במיוחד האלופה נחלה את הפסדה השמיני בעשרת משחקיה האחרונים עם 92:83 אצל סגניתה, הפועל אילת.

 

למרות שמכיוון הקהל גוברים הקולות הקוראים לפיטוריו של מאמן הקבוצה, דני פרנקו, שנראה שמתחיל לאבד שליטה על הקבוצה, גורם בכיר בהנהלה אמר לספורט1 כי מעמדו של פרנקו יציב: "זעזוע בקבוצה כלל אינו עומד על הפרק".

 

 

יחד עם זאת, סימנים רבים למצב הרעוע של הקבוצה צפים מעל השטח. בהפסד לאילת נראה היה שפרנקו לא מצליח אפילו לנהל את פסקי הזמן, כאשר דונטה סמית' השתלט עליהם והעביר הוראות לשחקנים במקום צוות האימון.

 

ניהל את העניינים. סמית' (אודי ציטיאט)

מי ששוב לא שיחק דקות רבות הוא ג'וש דאנקן, שדרך על הפרקט במשך 20 דקות בלבד, בהן קלע שבע נקודות. יתכן שמדובר במסר אותו מנסה המאמן להעביר להנהלה, שכן בקיץ הוא לא היה מעוניין בהחזרתו של הפורוורד לבירה (למרות שגם לא עמד על רגליו האחוריות והתנגד למהלך) ובאופן כללי ניכר כי הוא אינו מתרשם רבות מיכולותיו המקצועיות. שמו של דאנקן עולה לעיתים קרובות כמועמד להיחתך במקרה שהקבוצה מהבירה תחתים שחקן גבוה נוסף, אולם בהנהלה מסרבים לאשר כוונה שכזו.

 

העמדה הדחופה יותר לחיזוק היא עמדת הגארד הזר הנוסף לצדו של אי ג'יי רולנד. יותם הלפרין ובר טימור שיחקו באילת דקות רבות וניפקו יכולת מרשימה, אולם ברור לכל כי לקבוצה זקוק גארד במקומו של מאט ג'נינג ששוחרר בשבוע שעבר. האדומים ממשיכים לחשוק באדגר סוסה מפטרוכימי האיראנית, אולם קשה לראות מצב בו קבוצתו, המוליכה את הטבלה לפני הפלייאוף, תסכים לשחררו תמורת "באיי-אאוט" מקבוצה ישראלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי