הפסד 3 ברציפות לחולון, 61:80 לחיפה בנהריה

כמה אושר. כרם משעור וג'יימס סיגלטון
כמה אושר. כרם משעור וג'יימס סיגלטון | צילום: ערן לוף

30 של קלייבורן וחזרה ממינוס 17 לא הספיקו לסגולים. שיא קריירה לגרייבס

(גודל טקסט)

הסיבוב השני בליגת העל החל עם שני משחקים: בני הרצליה ניצחה 68:75 את הפועל חולון והעמיקה את המשבר שלה, ומכבי חיפה, שהחלה את העונה לא טוב, ניצחה 61:80 אצל נהריה ועלתה למאזן 5:7.

 

בני הרצליה – הפועל חולון 68:75

כשגמ'אר סמואלס העלה את הרצליה ל-44:61, דקה וחצי בתוך הרבע הרביעי, המשחק היה נראה בדרכו לגארבג' טיים. אלא שבנקודה זו החבורה של דן שמיר התעוררה ובהובלתו של וויל קלייבורן, שקלע שיא עונתי של 30 נקודות, צימקה עד לפער של ארבע נקודות בדקה האחרונה, אך לא הצליחה יותר מכך ודו קרב העונשין הסתיים בניצחון ביתי.

 

הקבוצה של מיקי גורקה, שאיבדה השבוע את תום מעיין שגמר את העונה, הוליכה מהרגע הראשון בזכות משחק שיא של ג'יימס סינגלטון (23 נקודות) וסטיבן דניס (14 נקודות ו-8 אסיסטים), וניצחה את המשחק בצדק. היא עלתה למאזן 5:7, כמו מכבי חיפה, והיא ממוקמת כעת במקום הרביעי. בהחלט עונה נהדרת.

 

משחק לא רע שלו לא עזר. רוזפלט מול הרצליה (עודד קרני, מנהלת הליגה)

 

מהעבר השני, הצרות של חולון רק מחמירות, והיא עומדת כעת רצף של שלושה הפסדים ומביטה על כל הליגה מלמטה עם מאזן עגום של 7:3. למרות החזרה המרשימה, קשה מאוד לנצח כשקולעים 1/16 מחוץ לקשת (6%). משחק לא רע של רוזפלט (14 נקודות ו-10 ריבאונדים) לא עזר.

עירוני נהריה – מכבי חיפה 80:61 

אם זוכרים שהמפגש ביניהן במסגרת המחזור הראשון הסתיים ב-63:84 לירוקים, אז התוצאה הפעם לא ממש מפתיעה. אלא שהפעם עמד לרשות רמי הדר גם וויל גרייבס. הפורוורד הציג יכולת מצוינת, קלע באחוזים גבוהים (חוץ מקו העונשין) וסיים עם 29 נקודות מדד ב-29 דקות על המגרש. 

הבריחה של האורחים הגיעה ברבע השני עם הידוק ההגנה, שאיפשרה להם לרוץ למתפרצות. החבורה של אריק אלפסי לא הצליחה להתאושש וספגה גם 25 נקודות ברבע השלישי בדרך לגארבג' טיים נמרח עד לבאזר האחרון. 

גרייבס הוביל את קלעי המנצחת עם שיא קריירה בליגה של 24 נקודות (8 מ-14 מהשדה, 5 מ-9 מהשלוש) וקטף גם 9 ריבאונדים. רנה רוז'ו סייע לו עם 19 נק' וג'ון דיברתולומאו סיים עם 11. מהעבר השני מייקל אומה הוביל את המקומיים עם 15, גילברט בראון תרם 11 וניב ברקוביץ' 10. 

"הגענו מאוד מוכנים למשחק והכתבנו את הקצב מההתחלה", ניתח המאמן המנצח רמי הדר. "אני חושב שלכל משחק הגענו נחושים. וויל גרייבס נמצא בכושר מצוין, הוא פותח את המשחק שלנו בצורה טובה. יש לנו השבוע משחק גביע קשה נגד הפועל ירושלים ואנחנו נתכונן כמו שצריך".

מאמן נהריה אריק אלפסי סיכם: "אנחנו בתקופה לא טובה עם 3 הפסדים רצופים. גם היכולת לא הייתה טובה. לא התאמנו את היכולת ההגנתית לחיפה וזה השפיע גם על ההתקפה שלנו. יש לנו ביום רביעי משחק קשה בגביע נגד הרצליה ואנחנו חייבים לשנות גישה ולראות איך מחברים ניצחונות בחזרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי