אחרי ההדחה: מכבי תל אביב יוצאת לקרית גת

חוזרים לליגה. אוחיון
חוזרים לליגה. אוחיון | צילום: אודי ציטיאט

פניני: "לא נוריד את הראש". המארחת התחזקה. עוד היום: ראשל"צ הלוהטת תצא לאילת

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 של ליגת העל יימשך הערב עם שלושה משחקים של שלוש המוליכות, לאחר שאתמול בני הרצליה ניצחה 68:75 את הפועל חולון ומכבי חיפה ניצחה 61:80 אצל נהריה. במנה המוקדמת נקבל שני משחקים: מכבי תל אביב תתארח אצל מכבי קרית גת, בעוד מכבי ראשון לציון תדרים ותשחק אצל הפועל אילת.

 

 

מכבי קרית גת (8:3) – מכבי תל אביב (3:8) (19:15)

הצהובים יגיעו למשחק חוץ באולם הריק בליגה באשקלון וינסו להתאושש מההדחה מהיורוליג על חשבון היריבה החלשה, שהצליחה בשבוע שעבר לשבור את רצף חמשת ההפסדים עם ניצחון על הפועל חולון. יוגב אוחיון לא נרשם למשחק, לצדם של דגן יבזורי ואייק אופייבו הפצועים. המארחת צירפה לקבוצתה פנים מוכרות: מרקו קילינגסוורת', שקלע 16 נקודות בניצחון על חולון, והם ינסו לעצור את הקליעה הנהדרת של האורחים מחוץ לקשת (לפחות 12 שלשות בניצחונות). המשחק הראשון בין הקבוצות הסתיים בניצחון 65:89 של התל אביביים.

 

"לא נוריד עכשיו את הראש אחרי ההדחה, יש עוד חצי שנה לשחק והרבה אתגרים – ליגה, גביע וגם יורוקאפ", התבטא גיא פניני. מנגד, אלאנדו טאקר סימן את המשחק כמבחן: "התוספות של קילינגסוורת' ורומרו אוסבי שינו את הקבוצה והשגנו איתם ניצחון גדול. אנחנו רוצים להמשיך במומנטום ולשמור על המגרש הביתי שלנו".

 

לא מורידים את הראש. פניני (דני מרון)

 

הפועל אילת (7:4) – מכבי ראשון לציון (2:8) (19:05)

מצטיינת הסיבוב הראשון תנסה להמשיך לשמור על הפסגה נגד הקבוצה הדרומית, האבלה על מותו בטרם על של היו"ר זהר מילר ז"ל, שלפני המשחק יערך טקס לכבודו. הקבוצה של עודד קטש נמצאת במאזן 3:3 מאז שמונה למאמן, והוא יקווה לקבל משחק טוב משלומי הרוש, שקלע 16 נקודות בניצחון על נס ציונה. יחד עם זאת, הדרומיים יחסרו את אלישי כדיר הפצוע.

 

הקבוצה של שרון דרוקר, שמגיעה לאחר הפסד לנובו מסטו בשלב השני של היורופקאפ, תחסר את כריס רייט שנפצע במשחק, אך אולי תקבל במקומו טיילור בראון, שעדיין לא הספיק להירשם באיגוד הכדורסל. "אנחנו מגיעים אחרי מסע ארוך וללא כריס (רייט) שבוודאי יחסר לנו מאוד", סיפר מארק ליונס. "אבל זה לא תירוץ ואנחנו נעשה את מרב המאמצים לחפות על חסרונו. נצטרך להגביר את הקצב ואת האגרסיביות ולהיות שם אחד בשביל השני אפילו יותר מהרגיל". ראשל"צ ניצחה את המשחק הראשון 86:95.

 

החיסרון הוא לא תירוץ. ליונס נגד אילת (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי