חסרי בית: הפועל ת"א הפסידה 94:88 לנס ציונה

לימונד. לא מנע הפסד
לימונד. לא מנע הפסד | צילום: אודי ציטיאט

האדומים סופרים הפסד 5 מ-7 משחקים בדרייב אין. 33 נקודות לפקוואן אדווין

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רצו להתאושש מההפסד בדרבי (וכל מה שנלווה אליו), אבל שוב חלו במחלת הרבע הרביעי, איבדו יתרון דו ספרתי והפסידו 94:88 לנס ציונה. זה היה הפסד חמישי של האדומים בדרייב אין, מתוך שבעה משחקים.

 

המשחק הערב (שני) היה מיקרוקוסמוס לעונה כולה. השחקנים של שרון אברהמי שיחקו מפוזר ולמרות שעל הנייר הם עדיפים בהרבה ברוב שלבי המשחק היה קשה להבחין מי הקבוצה עם יומרות הצמרת ומי הקבוצה שרק מקווה להישאר בליגה.

 

 

הרבע הראשון היה צמוד, אך בשני הצליחה הפועל ת"א לברוח מעט לאורחים (31:39) בזכות יכולת טובה של ג'ף אלן ורביב לימונד. הרבה השלישי דמה מאד לשני הראשונים, כשהאדומים מתקשים לפתוח פער משמעותי.

 

ברקוביץ'. הרחקתו שינתה את המשחק (אודי ציטיאט)

 

האירוע המרכזי במשחק הגיע כשבע דקות לסיום. לאחר מאבק על כדור חוזר דחף איבן הסקה את ג'ף אלן, קיבל עבירה טכנית ויצא בחמש עבירות. מאמנה החדש של נס ציונה, עופר ברקוביץ' התרעם על ההחלטה, קיבל עבירה טכנית שנייה במשחק והורחק מהמגרש. מאותו הרגע הכתומים התעוררו, לאט לאט נגסו בהפרש ובעזרת אופי הפכו את התוצאה ולא הביטו לאחור.

 

פקוואן אדווין הוביל את קלעי המנצח עם 33 נקודות ו-41 נקודות מדד. דיימון סימפסון עם עוד ערב שגרתי של 21 נק' ו-12 ריב', כשיובל נעימי 16 נק' ו-10 אס'. רביב לימונד הוביל את קלעי הפועל ת"א עם 20 נק', רוברט רוטבארט הוסיף 17.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי