הפועל ת"א חילקה עלונים, האוהדים לא שרו נגד מזרחי

הפעם הקהל התנהג יפה. נאור מודה בסיום
הפעם הקהל התנהג יפה. נאור מודה בסיום | צילום: עדי אבישי

האדומים ניצחו גם את חיפה. אברהמי: "ריב? קודם היה שקט כמו בית קברות"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מתחילה להתחבר. אחרי פתיחת העונה רעה, פיטורי מאמנים, רצף הפסדים ואפילו הדחת לא סימפטית מהגביע, הקבוצה האדומה מת"א סימנה "וי" שני ברציפות עם ניצחון משכנע 74:85 על מכבי חיפה.

 

את אוהדי הקבוצה שהגיעו למשחק קיבלו אנשי המועדון, שחילקו להם עלונים בהם התרו בהם וביקשו בכל לשון של בקשה לא לקרוא קריאות שיפגעו בקבוצה. צמד המילים "שמעון מזרחי" לא נכתב בעלונים, אולם לכל אחד מבאי המשחק היה ברור כי הכוונה הייתה לא לבקש מהקהל לא לשיר בגנותו של יו"ר מכבי ת"א. ואכן, שירים שכאלו לא נשמעו לאורך המשחק.

 

 

"חיכינו למשחק שנתפוצץ התקפית", סיפר בסוף מאמן האדומים, שרון אברהמי. "שיחקנו כדורסל טוב לאורך 40 דקות, היו מהלכם טובים והמשחק שטף. אנחנו הרבה יותר טובים מהמיקום שלנו אני מאוד שמח שניצחנו קבוצה טובה ומאמונת כמו חיפה. לפני הניצחון בנהריה אנשים היו בדאון, היה קשה מאוד להרים את השחקנים, עשינו עבודה מנטאלית ומקצועית טובה. זה עניין של קשיחות, זה משחק של גברים".

 

במהלך המשחק נרשם עימות בין רביב לימונד וג'ון וויליאמסון, שקיללו זה את זה על הספסל במהלך פסק זמן ואף החליפו דחיפות. אברהמי הפתיע כשסיפר כי הוא דווקא אהב לראות את העימות הזה: "חיכינו שלושה חודשים שהשחקנים ייצאו מהשבלונה, היה שקט פה כמו בית קברות. צריך שהרגשות ייצאו החוצה: זה היה טוב, רגשות יצאו, ועובדה שאחרי שנייה ג'ון עשה סל ורביב חיבק אותו".

 

אסור לנוח על זרי הדפנה. לימונד (עדי אבישי)

 

"לא שיחקנו כדורסל גדול התקפית, אבל היינו טובים בהגנה ונלחמנו", אמר בסיום רביב לימונד, שסיים כקלע המצטיין עם 18 נקודות. "התרומה של מתן נאור גדולה", התייחס לימונד שפורוורד שסיים עם 15 נקודות. "הייתי לוקח אותו איתי לכל קבוצה שהייתי הולך אליה, אבל גם יתר החבר'ה היו טובים. תמיד מרגיש טוב לנצח ומגיע לקהל הזה שננצח בשבילו. אני מקווה שאנחנו נמשיך, אסור לנו לנוח על זרי הדפנה".

 

מהעבר השני, הפנים בחיפה כבר קדימה לעבר רבע גמר גביע המדינה נגד מכבי ת"א ביום ראשון. "היום נכשלנו בהגנת היחיד וזה גרם לנו לקבל שלשות. הם קלעו באחוזי קליעה טובים וצריך לתת להם קרדיט", הגיב בסיום מאמן הירוקים, רמי הדר, שהתייחס לעובדה שהפועל קלעה 14 שלשות ב-54%.."היינו חלשים בהגנה של אחד על אחד, הגנת הפיקנרול לא הייתה אידיאלית ושילמנו את המחיר. אני לא מודאג לקראת מכבי, זה מקום העבודה של כולנו ונמשיך לעבוד".

 

מפרגן להפועל ת"א. הדר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי