ירושלים ופלדיין סיכמו עקרונית, פאו מקשה

פלדיין. סיכם עקרונית את תנאיו בירושלים
פלדיין. סיכם עקרונית את תנאיו בירושלים | צילום: AFP

הגארד מחפש לעזוב את יוון אחרי שלא קיבל משכורת. גם אדגר סוסה בתכניות

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ממשיכה לחפש מחליף למאט ג'נינג, ששוחרר בשבוע שעבר וחתם בלוקומוטיב קובאן הרוסית, כשעל הכוונת נמצאים כרגע שלושה שחקנים: ג'יימס פלדיין, ג'רמי פארגו ואדגר סוסה.

                          

פלדיין (25, 1.93) מפנאתינייקוס היוונית, נראה כשחקן הקרוב ביותר להצטרפות. למרות שהוא מהווה גורם משמעותי אצל היוונים, שנמצאים בעמדת העפלה לא רעה לשלב ההצלבה ביורוליג, הוא מעוניין לעזוב בשל העבודה שהקבוצה לא שילמה את משכורתו בתקופה האחרונה. נציגיו ונציגי האדומים הגיעו להסכמות עקרוניות לגבי תנאיו, אולם בשלב זה פנאתינייקוס לא משחררת אותו ומנסה להסדיר את העניינים מולו.

 

 

פלדיין הוא קלע טהור, שדומה בסגנון משחקו לג'נינג. פלדיין מוליך את קלעיה של פנאתינייקוס בליגה היוונית עם 13.4 נקודות למשחק, כשביורוליג הוא נמצא במקום הרביעי בקבוצה עם 10 נקודות למשחק.

 

שם נוסף שמעניין את ירושלים הוא סוסה (28, 1.90), שמשחק כיום בפטרוכימי שמוליכה את הליגה האיראנית, ונמצא במקום החמישי בקטגוריית מלך הסלים בליגה עם 17.6 נקודות למשחק. מדובר ב-קומבו-גארד שמזכיר ביכולותיו את ברייסי רייט ומייצר לעצמו מצבי קליעה, אך יכול לשחק גם לצד רכז דומיננטי אחר כמו אי ג'יי רולנד. בעונה שעברה הוליך את דינמו ססארי לאליפות היסטורית באיטליה כשהעמיד ממוצעים של 10.4 נקודות ו-4.2 אסיסטים.

 

פארגו. לא יגיע עד סיום הליגה הסינית (עדי אבישי)

 

פארגו (29, 1.88) הוא שם קצת מוכר יותר לחובבי הכדורסל הישראלי, לאחר שהוליך את גליל/גלבוע לאליפות היסטורית ב-2010, ושיחק בשתי קדנציות שונות במכבי תל אביב. בין לבין הוא הספיק לשחק 83 משחקים ב-NBA בשלוש קבוצות שונות, וגם בילה עונה בצסק"א מוסקבה.

 

פארגו מככב העונה במדי ז'יאניאן ליונס מהליגה הסינית, שסיימה את העונה הסדירה במקום השישי, עם 25.4 נקודות למשחק ו-8.5 אסיסטים, כשהמשחק הראשון ברבע גמר הפלייאוף יתחיל ביום שני. ירושלים העבירה מסרים ברורים בנושא לנציגיהם של פארגו וסוסה, אולם אלו השיבו כי כל עוד לא הסתיימה העונה במדינותיהם השחקנים לא ישוחררו ואין מקום לפתוח במשא ומתן.

 

דאנקן. מועמד לעזוב (דני מרון)

  

בנוסף לעמדת הגארד, האלופה מחפשת גם שחקן גבוה שיתגבר את הקו הקדמי. הצוות המקצועי והצוות הניהולי עדיין לא הסכימו אם גבוה שכזה יגיע במקום בנוסף לארבעת הגבוהים הקיימים, או במקום אחד מהם. במידה ויוחלט לשחרר את אחד הגבוהים, המועמד המוביל להיפרד הוא ג'וש דאנקן.

 

הקבוצה של דני פרנקו תפגוש ביום ראשון (21:05) את הפועל אילת במשחק שנדחה מהמחזור ה-19, בשל נסיעתה של הקבוצה לגראן קנאריה. מי שצפוי לחזור הוא טוני גפני, שנעדר ממשחק היורוקאפ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי