סילבן לנדסברג והפועל ירושלים יועמדו לדין

לנדסברג. יתייצב בבית הדין בחמישי הקרוב
לנדסברג. יתייצב בבית הדין בחמישי הקרוב | צילום: דני מרון

שחקן מכבי ת"א צפוי להיענש על התנועה שביצע לכיוון אוהדי האדומים

(גודל טקסט)

איגוד הכדורסל הודיע רשמית על העמדתו לדין של שחקן מכבי ת"א סילבן לנדסברג ביום חמישי הקרוב וכי גם הפועל ירושלים תועמד לדין ביום חמישי הבא, בעוד תשעה ימים, בעקבות התנהגות אוהדיה מול הצהובים.

כידוע, הפועל ירושלים אירחה את מכבי ת"א ביום ראשון האחרון (3.1.16) וגברה על טבק וחניכיו 85:94, והמארחת תתייצב בבית הדין בטענה כי אוהדיה נהמו לעברו של טרוור אמבקווה, שחקן מכבי ת"א. על-פי דוח המשקיף, ירושלים לא נקטה בכל פעולה למניעת הנהמות.

כמו כן צעקו אוהדי האדומים "גיא פניני מת" לעבר קפטן היריבה, אך בית הדין יחליט האם להרשיע את הקבוצה בעבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים בנוגע לשירה זו.

התנהגות בצורה לא ספורטיבית? (דני מרון)

לנדסברג יועמד לדין לאחר שבדו"ח המשקיף נכתב: "בסיום המשחק נאמר לי כי ההתגוששות בין השחקנים הייתה פרי התגרות ותנועה לא במקום של שחקן מכבי ת"א". כן צוין כי במצלמות הטלוויזיה נראה השחקן מבצע תנועת שיסוף צוואר לכיוון אוהדי ירושלים. 

יש לציין כי באשר לשלטי המחאה שהונפו כנגד שמעון מזרחי, כפי שקרה במשחקי הצהובים באילת ובדרבי, נכתב כי ההחלטה האם במדובר עבירה על תקנון המשמעת ניתנה לשיקול דעתו המוחלט של בית הדין. אם בית הדין יחליט כי מדובר בעבירה, משמע שהפועל ירושלים והפועל אילת יועמדו לדין בעניין שלטי המחאה נגד שמעון מזרחי.

שלטה המחאה נגדו ממשיכים לעורר עניין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי