קולמן: נבוא למכבי ת"א לנצח. רוז'ו: רוצים גביע

זכרון העונה שעברה עדיין צרוב. רוז'ו
זכרון העונה שעברה עדיין צרוב. רוז'ו | צילום: עדי אבישי

לאחר ההפסד להפועל ת"א הירוקים מביטים כבר לעבר רבע גמר הגביע

(גודל טקסט)

במסגרת שיתוף הפעולה בין ליגת העל לקהילה, בבוקר שלאחר ההפסד המאכזב להפועל תל אביב הגיעה מכבי חיפה לביקור בבתי הספר על שם יגאל אלון ואפרים צמח שבטירת כרמל.

 

במסגרת הביקור שיחקו שחקני חיפה נגד נבחרת בתי הספר המקומיים והעניקו להם 50 כרטיסים למשחקי האולסטאר. כמו כן, מנהל הקבוצה עידו קוז'יקרו שוחח עם הילדים וסיפר להם כיצד הגשים את חלומו להיות כדורסלן באמצעות עבודה קשה.

 

קוזי'קרו (לילך וייס, מנהלת הליגה)

 

 

במהלך האירוע התפנו שחקני הירוקים לשוחח על ענייני הקבוצה, ובכלל זה המשחק הקשה והחשוב ביום ראשון נגד מכבי תל אביב במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

 

"אנחנו באים כדי לנצח את מכבי ת"א", הצהיר חנן קולמן. "נבוא עם אותה גישה אליה הגענו למשחק הגביע הקודם בירושלים, בידיעה שכל דבר פרט לניצחון ישלח אותנו הביתה. אני מבטיח שניתן הכל על המגרש. שמענו מההנהלה שכל הכרטיסים כבר נמכרו ואנחנו נרגשים לראות את כל האולם ירוק. יש לנו מאזן מצוין ברוממה ונרצה לשמור עליו גם במוצ"ש".

 

יתנו הכל. קולמן ובאקנר (לילך וייס, מנהלת הליגה)

 

בנוגע לביקור בבתי הספר, שיתף קולמן את תחושותיו וסיפר: "זה היה נהדר, הילדים הגיעו עם כמויות מטורפות של אנרגיות. היינו בהרבה ביקורים למען הקהילה, אבל אני חושב שהפעם הילדים היו הרועשים והאנרגטיים מכולם. הילדים האלה מגיעים אחר כך לעודד אותנו במגרש וזה כיף שממשחק למשחק אנחנו מזהים יותר פרצופים מוכרים בקהל".

 

"אנחנו זוכרים איך הפסדנו להם אחרי הארכה בחצי גמר הגביע בעונה שעברה, זה משהו שבהחלט יושב לנו בראש מאז", מזכיר רנה רוז'ו את המפגש בין הקבוצות בשנה שעברה, בו הצהובים כפו הארכה אותה ניצחו. "אנחנו מצפים למשחק הזה, זה מפגש עם הרבה היסטוריה. המטרה שלנו היא להביא את הגביע לחיפה".

 

רוז'ו: כיף עם הילדים (לילך וייס, מנהלת הליגה)

 

על הביקור בבתי הספר אמר רוז'ו: "תמיד כיף לשחק עם הילדים, זה תענוג לראות כל כך הרבה חיוכים. בשבילנו ככדורסלנים מקצוענים זו הנאה גדולה לבוא ולהחזיר לקהילה".

 

ג'ף רוזן בטוח ירצה שגרגורי ורגאס יישאר, אבל האם גם יענקל'ה שחר יחשוב שהוא שווה חוזה?http://basket.co.il/News.asp?id=6430מועדון כדורגל מכבי חיפה Maccabi Haifa FC

Posted by ‎מנהלת ליגת העל בכדורסל‎ on Wednesday, January 6, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי