לקראת פרידה? מילסאפ עשוי לעזוב את מכבי ת"א

מילסאפ. בדרך החוצה?
מילסאפ. בדרך החוצה? | צילום: ערן לוף

במועדון התאכזבו מהתנהגותו. לנגפורד עשוי לחזור. 8 אוהדי הפועל הורחקו

(גודל טקסט)

הרומן בין מכבי ת"א לאלייז'ה מילסאפ עשוי להסתיים מהר יותר משציפו שני הצדדים. מילסאפ שהגיע לת"א לפני כחודש וחצי לקבוצה ומאז תרומתו היתה דלה, לא זוכה ליותר מידי דקות בקבוצה ויתכן ובימים הקרובים יוכרז על פרידה.

 

בדרבי האחרון בו הובסו הצהובים על ידי הפועל ת"א, שותף מילסאפ 3.5 דקות בלבד. בארבעה משחקי ליגה קלע הפורוורד 8.0 נקודות, 2.8 ריבאונדים ואפס אסיסטים. עיקר הטענות של במועדוןם הם לגביי ההתנהגות וההתנהלות של הכדורסלן שהגיע לת"א מיוטה ג'אז.

 

 

הקבוצה כעסו מאוד על השחקן שלא הגיע לפעילות הקהילתית שערכה הקבוצה לפני יומיים באלקנה, וכן נרשמו בינו לקבוצה חילוקי דעות בנושאים שונים שלאו דווקא קשורים ליכולתו על הפארקט. אם ישוחרר, הוא יהיה הזר השני העונה שעוזב את הצהובים אחרי ארינזה אונואקו.

 

בתחילת השבוע הבא יצטרף לקבוצה ריצ'ארד הנדריקס שחתם לעונה וחצי וחוזר לקדנציה שניה בצהוב. הגארד קית' לנגפורד, אף הוא אקס מכבי ת"א, על סף סיכום לשנתיים הקבוצה החל מהעונה הבאה. לנגפורד, שחקנה של קאזאן, חתום על הדחת הצהובים העונה ממשחקי היורוליג שהיה הבולט בקבוצתו בניצחון הכפול על הצהובים.

 

לרשימת הפצועים של הקבוצה הצטרף אתמול  טרבור אמבקווה שעבר ניתוח ארתוסקופיה בברך. הפורוורד/סנטר של מכבי יעדר כשלושה שבועות.

 

שמונה אוהדי הפועל ת"א שנעצרו לפני שריקת הפתיחה לדרבי הורחקו בידי בית המשפט עד לסיום העונה ממשחקי הקבוצה. לאוהדים נמסר כי במהלך משחקי קבוצת עליהם להתייצב בתחנת המשטרה. הנהלת הקבוצה גיבתה את האוהדים והאשימה את כוחות האבטחה בהתנפלות ברוטאלית על צעדת האוהדים אל עבר האולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי