מקל יערוך בכורה במכבי ת"א מול נס ציונה

מילסאפ. יסייע לטבק?
מילסאפ. יסייע לטבק? | צילום: Gettyimages

רכז הכוכב האדום השיג את השחרור. אליג'ה מילסאפ סיכם את תנאיו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רק האריכה את חוזיהם של אייק אופייבו ושל ארינזה אונוואקו בחודש נוסף, אבל זה לא אומר שהצהובים לא מחפשים חיזוק לקו האחורי.

 

בארה"ב גורסים כי אקס מכבי אשדוד ואח של כוכב אטלנטה הוקס פול מילסאפ, אלייג'ה מילסאפ סיכם אצל הקבוצה של ז'אן טבק שרשמה השבוע שני הפסדים רצופים.

 

 

מילסאפ (28, 1.98) יכול לשחק כגארד, אך גם לתת מענה לעמדת הסמול פורוורד ולסייע לדווין סמית' בחלוקת דקות. הוא רשם קריירה שאולי רחוקה מאוד מאחיו שכיכב ביוטה ג'אז וכיום עושה זאת באטלנטה, אבל הרזומה שלו כולל גם הופעות ב-NBA במדי אותה יוטה גם העונה. לפני שתי עונות שיחק מעט בישראל ורשם שמונה משחקים במדי אשדוד שם הציג ממוצעים של 12.6 נקודות ו-6.4 ריבאונדים.

 

במקביל, מכבי תל אביב לא נהנתה מהרכז גל מקל מאז החתימה אותו לפני כעשרה ימים, מכיוון שקבוצתו הקודמת הכוכב האדום בלגרד סרבה לשחררו, אך היום פיב"א הודיעה כי הישראלי רשאי להירשם כמכבי תל אביב וצפוי לערוך הופעת בכורה כבר במחזור הקרוב, מחר מול נס ציונה. מי שלא ישחקו הם דראגן בנדר ובריאן רנדל הפצועים וארינזה אונואקו שגם הוא לא נרשם בסגל.

בנוגע לבראיין רנדל שנפגע בהפסד לקאזאן, הפורוורד עבר בדיקת MRI ממנה עלה שהוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי. הוא יטופל בפיזיותרפיה וצפוי להיעדר שלושה שבועות.


רנדל. ייעדר שלושה שבועות (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי