63:86 למכבי ת"א בנס ציונה. גל מקל הצטיין

מקל. סוף סוף יש בעל בית בצהוב
מקל. סוף סוף יש בעל בית בצהוב | צילום: אודי ציטיאט

הרכז סיים בבכורה עם 16 נקודות, 10 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. 21 ללנדסברג

(גודל טקסט)

לפעמים הכל עניין של תזמון. מכבי תל אביב ניסתה להתאושש לאחר שני הפסדים רצופים (בליגה וביורוקאפ) ולמזלה היא קיבלה את נס ציונה. הצהובים לא התקשו מול החבורה הפצועה של עופר ברקוביץ' וחזרו עם ניצחון 63:86.

 

גל מקל ערך בכורה מחודשת בצהוב וכבר מהפתיחה נראה שהוא הגיע בכושר טוב, לאחר שלא שיחק בחודש האחרון. רכז הנבחרת (16 נקודות, 7 ריבאונדים ו-10 אסיסטים) ניהל מצוין את הקבוצה של ז'אן טבק ונראה שסוף סוף הקרואטי מצא בעל בית אמיתי.

 

 

המשחק נגמר כבר ברבע השני, לאחר שמכבי ת"א ירדה למחצית ביתרון 30 (24:54) ולמרות ניסיון חזרה של הכתומים ברבע השלישי, לא היה להם סיכוי ממשי לחזור למשחק. עכשיו טבק יכול להתפנות למשחק החשוב ביותר שלו, מול קאזאן בחוץ, שיכריע מי תסיים ראשונה בבית 13 ביורוקאפ.

 

סילבן לנדסברג הוביל את קלעי המנצחת עם 21 נקודות, כאשר גיא פניני הוסיף 15 משלו. פוקוואן אדווין בלט בשורות המפסידים עם 17 נקודות ודיימון סימפסון סיים עוד משחק יעיל של 12 נקודות ו-12 ריבאונדים.

 

מהלך המשחק

 

הכתומים קלעו ראשונים, כאשר גל מקל החזיר מיד לאחר מכן סל בצד השני. שחקניו של עופר ברקוביץ' עוד הצליחו לשמור על המשחק צמוד בארבע הדקות הראשונות (6:6), אך אז התעורר סילבן לנדסברג (11 נקודות) והצהובים סיימו את הרבע הראשון ביתרון 14:27. הצהובים המשיכו ללחוץ על הדוושה, מקל המשיך למסור (6 אסיסטים), לנדסברג לקלוע (19 נקודות) ואפילו דגן יבזורי השתתף בחגיגה. 24:54 למכבי ת"א במחצית.

 

 

לנדסברג. מחצית חלומית (אודי ציטיאט)

 

המקומיים כפו קצב משחק איטי ולאחר 8 דקות, הצהובים קלעו רק 6 נקודות מתחילת הרבע. באותו הזמן איגור נסטרנקו (9 נקודות) ופקוואוון אדווין (14 נקודות) התחילו להתחמם והכתומים צימקו את ההפרש ל-20 "בלבד". 46:66 למכבי ת"א לאחר שלושה רבעים. החגיגה הכתומה הסתיימה ברבע האחרון, כאשר גיא פניני ודווין סמית' התעוררו ועצרו את הריצה של המארחים, כאשר גם יובל זוסמן הצעיר מקבל דקות משחק. 63:86 למכבי ת"א בסיום.

 

מקל חוגג עם סמית'. בכורה חלומית (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי