"אנחנו רכים מדי. כרגע, ירושלים טובה יותר"

דונטה סמית'
דונטה סמית'. אליפות גם בהפועל ירושלים | דני מרון

טבק ומכבי נוצחו בארנה. דונטה סמית': "לא שואלים עצמנו מי עדיפה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עדיין לא ניצחה את הפועל ירושלים בארנה במסגרת הליגה וגם הפעם זה הסתיים בשליטה מוחלטת של האלופה, שניצחה 85:94 עם פיניש גדול. "הרבה אנשים אומרים לי שיש לנו בעיה לקלוע נקודות. אין לנו בעיה לייצר נקודות, יש לנו בעיה בהגנה. אנחנו רכים מדי", אמר בסיום מאמן הצהובים ז'אן טבק. "כרגע הם טובים יותר. אנחנו צריכים להתאמן, להשתפר ולחזור להיות טובים יותר מהם".

"אני רק מנסה לשחק את המשחק שלי", אמר דונטה סמית', שפלירטט עם טריפל דאבל במשחק אישי נפלא. "הגענו בלי שחקנים חשובים, נלחמנו עד לסיום והצלחנו לנצח. אנחנו לא דואגים לגבי זהות הקבוצה הטובה ביותר, רק מנסים לעשות מה שצריך". 

דני פרנקו הוסיף: "מבחינת כשרון היו שתי קבוצות עם המון כשרון, אבל אנחנו באנו כקבוצה פגועה וחסרה ועם אווירה מדהימה של קהל שדוחף ומרים את הקבוצה גם שיש נפילת אנרגיות. דיברנו לפני המשחק שאין רוטציה של גבוהים וזה יצר בלבול מבחינת הקרבת עבירות וזה גורם לסלים קלים. ראינו פשוט קבוצה שבאה והשאירה את הלב על המגרש וכיף לראות את זה". 


דונטה ניצח במאבק בין סמית' לסמית' (דני מרון)

כשנשאל על ההופעה של דונטה סמית', השיב המאמן: "מה יש להגיד על דונטה? הוא השחקן הטוב בארץ. הוא כל שנה פה בצמרת וצריך את האתגרים האלה מול העיניים, זה חשוב לו. אבל להתייחס לדונטה זה לפגוע בכולם, כי לא תנצח את מכבי רק עם דונטה".

דונטה סמית' סיים עם 22 נקודות, 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, בעוד שג'וש דאנקן וליאור אליהו קלעו 16 נק' כל אחד. יותם הלפרין הוסיף 9 נק' משלו ומאט ג'נינג קלע 11. מהעבר השני, דווין סמית' הוביל את מכבי ת"א עם 29 נקודות וסילבן לנדסברג תרם 20.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי