ארואסטי: מכבי ת"א גדולה מדי מכדי שתקרוס

שחקני מכבי תא. אולי לא בחרו שחקנים נכונים
שחקני מכבי תא. אולי לא בחרו שחקנים נכונים | צילום: דני מרון

הסמל הצהוב לאחר ההפסד לירושלים: "עם ישראלים אולי זה היה נראה אחרת"

(גודל טקסט)

הפסד של מכבי תל אביב אמש (ראשון) בארנה התקבל בטבעיות גמורה בקרב אוהדי הכדורסל בישראל. מאז עברו ירושלים לאולמם החדש, הצהובים לא ניצחו אותם בליגה והמאזן בין הקבוצות מאז רכש אורי אלון את השליטה בבירה, עומד על 3:6 לטובת הירושלמים.

 

"אני לא חושב שהמותג של מכבי ת"א קורס", אמר מוטי ארואסטי בתכנית הבוקר של רינה מצליח ב-103FM. "הפועל ירושלים כבר הרבה מאד שנים היא קבוצה גדולה, ואומנם מכבי ת"א התרגלה שאין לי מתחרים בארץ, אבל זה לא באמת נכון כי הפועל ת"א והפועל ר"ג היו באמת קבוצות טובות. מכבי ת"א הוא מועדון גדול מידי מכדי שיקרוס".

 

 

"השחקנים שהגיעו השנה הם לא כמו שהגיעו בשנים קודמות. הכושר של פרמאר משפיע. יש פחות מידי שחקנים ישראלים דומיננטיים, אבל אין הרבה מבחר בליגה. יש את ליאור אליהו ויותם הלפרין שחתמו בירושלים וזה חבל ואם הם היו מצטרפים לפניני ואוחיון זה אולי היה נראה אחרת".

 

"אני מאמין שיש עוד דרך ארוכה והקבוצות עוד יפגשו בהמשך. חבל שהפסדים כאלה קורים, אבל זה הספורט, וצריך לקחת את זה בפרופורציה. זה רק עוד הפסד וזה לא סוף העולם. פעם יהיה ניצחון למכבי ופעם להפועל ירושלים. זה עדיף לאוהדים שיש קרב כזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי