"רוצים להיות הקבוצה שמזיעה הכי הרבה"

צביקה שרף
צביקה שרף | עדי אבישי

שרף שוב ניצח את מכבי ת"א. ז'אן טבק: "לא מקובלת עליי הגישה"

(גודל טקסט)

מכבי אשדוד ניצחה היום בפעם השנייה העונה את מכבי ת"א – אחרי שעשתה זאת בהיכל בת"א בסיבוב הקודם, צביקה שרף וחניכיו רשמו 86:96 על הצהובים, שהחל מהרבע השלישי נותרו ללא מאמנם הקרואטי ז'אן טבק שהורחק לאחר שצעק על השופט ונאלצו להסתדר גם ללא דווין סמית' שזכה למנוחה.

בסיום המשחק היה נראה צביקה שרף מחויך מאוד ואמר: "אנחנו עובדים מאוד קשה. היה ברור שנגד מכבי כשאתה מוביל יש גם פחד. הגיע לנו לנצח. כמו שהם חסרו את דווין סמית', אנחנו חסרנו את אור סולומון. נמשיך לעבוד. אנחנו יודעים שאנחנו לא הקבוצה הטובה בליגה, אבל רוצים להיות הקבוצה שמזיעה הכי הרבה".

מאמן המפסידה, ז'אן טבק שהורחק ברבע השלישי לאחר שהתפרץ על השופט, סרב להתייחס להרחקתו ואמר על המשחק: "הגענו ללא אנרגיות ולא מקובל עלי שלא כיבדנו את היריבה. יש לנו בעיה באופי ובגאווה שלנו כקבוצה. עליי זה לא מקובל, כשמנצחים אותך במגרש שלך אתה צריך לבוא למגרש שלהם ולנצח אותם בחזרה".

טבק נראה רגוע לפני ההרחקה (עדי אבישי)

המאמן גם אמר בקצרה על צירופו של גל מקל, שטרם הגיע שחרורו מהכוכב האדום בלגרד: "אני מכיר אותו מצפייה בוידיאו. אני חושב שהוא יכול לעזור לקבוצה בפן הפיזי וגם בכל הקשור לחיזוק האופי שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי