כבר לא אחרונה: 83:84 לחולון על הפועל ת"א

כמה לחץ השתחרר. קלייבורן ורוזפלט
כמה לחץ השתחרר. קלייבורן ורוזפלט | צילום: אודי ציטיאט

שיא עונה להרוש, 32 נקודות לקלייבורן ושמיר השיג ניצחון ליגה שני ברציפות

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 של ליגת העל נפתח עם משחק צמוד במיוחד, בו ניצחה הפועל חולון 83:84 את הפועל תל אביב ונחלצה מהמקום האחרון, לפחות עד יום שני אז תארח מכבי קרית גת את הפועל ירושלים. הסגולים מחברים לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים והם בהחלט יכולים להיות מעודדים מכך.

 

למשחק הזה היה גיבור אחד עיקרי: וויל קלייבורן, שהמטיר 32 נקודות, חלקן קריטיות במיוחד, בדרך לניצחון החשוב שהעלה את החבורה של דן שמיר למאזן 14:7. גם שלומי הרוש היה מעולה וקבע שיא קריירה של 20 נקודות. בזמן בו הגארד, שהתעורר לחיים מאז ששב הביתה לחולון, היה על הפרקט הסגולים ניצחו בלא פחות מ-21 נקודות.

 

הרוש קלע שיא קריירה, רוזפלט ובראדלי חגגו (אודי ציטיאט)

 

המשחק היה רב תהפוכות. המארחת ירדה למחצית ביתרון 35:41, אך ריצת 1:15 של האורחים הפכה את היוצרות והעניקה להם את היתרון עד לרבע הרביעי, בו חולון הצליחה לחזור ליתרון בזכות קלייבורן הבלתי נגמר. הדקות האחרונות היו צמודות במיוחד, ודקה לסיום, במצב של יתרון נקודה לאודמים, הרוש חטף כדור, קלייבורן הוריד את ההתקפה וכמו גדול קלע סל עם עבירה של וויליאמסון, שהעלו את חולוניה ל-79:83.

 

האדומים לא נבהלו מהיתרון, ורות'ברט ולימונד הורידו אותם לפיגור נקודה בלבד, 84:83, 15 שניות לסיום. טרה סימונס מיהר לעשות עבירה על הרוש ויצא בחמש עבירות, אך הגארד לא עמד בלחץ והחטיא פעמיים מהקו. רביב לימונד לקח את הכדור האחרון, אך לא הצליח לקלוע והניצחון נשאר בהיכל הטוטו.

 

החטיא את הזריקה המכריעה. לימונד (אודי ציטיאט)

 

קלעו לחולון: קלייבורן 32, הרוש 20 (7 ריבאונדים), בראדלי 8, שולמן 7, יזרעאלי (10 אסיסטים) וראדנוביץ' (9 ריבאונדים) 6, רוזפלט (7 ריבאונדים) 5. אריאל ושמריז שיחקו ולא קלעו.

 

הקבוצה של שרון אברהמי רשמה הפסד נוסף במשחק צמוד, שהוריד אותה למאזן 11:9 והרחיק אותה מהפלייאוף. רביב לימונד היה טוב כהרגלו עם 19 נקודות ו-9 אסיסטים וטרה סימונס הוסיף 16 נקודות ו-7 ריבאונדים.

 

שלושה שחקנים נוספים קלעו 12 נקודות: ג'ון וויליאמסון (9 ריבאונדים), רוברט רות'בארט (7 ריבאונדים) וג'ף אלן. טיילור באטל ששב לסגל רשם משחק חלש במיוחד עם 3 נקודות. בלאט הוסיף 9, מתן נאור וגיל אמיתי שיחקו ולא קלעו.

 

10 אסיסטים שתרמו רבות. יזרעאלי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי