חופשה בישראל: 67:86 למכבי ת"א באילת

מקל. הוא לא זוכר את ההפסד בשנה שעברה
מקל. הוא לא זוכר את ההפסד בשנה שעברה | צילום: אודי ציטיאט

הצהובים נקמו בקבוצה של עודד קטש על ההפסד בפלייאוף. ניצחון לנהריה

(גודל טקסט)

המחזור ה-21, שנפתח עם הניצחון הדרמטי של הפועל חולון על הפועל תל אביב, ימשיך עם שני משחקים נוספים כשבמוקד מכבי תל אביב תדרים לאילת לראשונה מאז שהפסידה בצורה דרמטית לקבוצה המקומית בחצי גמר הפלייאוף בשנה שעברה.

 

הפועל אילת – מכבי תל אביב 86:67

לאחר שבוע הגביע, הצהובים עברו לראשונה אחרי זמן רב למשחק של פעם בשבוע. השחקנים של ז'אן טבק כנראה אוהבים את יום החופשה שנוסף להם והם כבר סופרים שני משחקים רצופים אותם הם ניצחו בהפרש דו ספרתי. . לאחר הניצחון המפתיע לפני שבועיים על הפועל ירושלים, אילת הסתבכה בחלק התחתון של הטבלה.

 

 

השחקנים של עודד קטש פתחו טוב את המשחק והובילו עד לסיום המחצית. אך אחרי ההפסקה היתה רק קבוצה אחת על המגרש, כשהצהובים ניצחו את הרבע השלישי 12:32 והפכו את הרבע האחרון למיותר.

 

גל מקל המשיך להצטיין עם 16 נקודות ו-9 אסיסטים, טיילור רוצ'סטי הוסיף 14 ודראגן בנדר עם 11 נקודות ב-22 דקות. דיאנדרה קיין סיים עם 23 נקודות בשורות המפסידה.

 

אוחיון. זכור את שעשו לך בים האדום (אודי ציטיאט)

 

מהלך המשחק

 

הצהובים פתחו טוב את הרבע הראשון ועלו ליתרון 2:8. אך אז התעוררו השחקנים של קטש והחזירו את היתרון עם ריצת 0:7 (8:9). המארחים המשיכו לשלוט בקצב המשחק וירדו עם יתרון קטן בסיום הרבע הראשון, 17:20. שלשה של אוחיון השוותה את המשחק (20:20) אך לאחר שתי דקות ללא סל האילתים חזרו ליתרון שש (20:26). אוחיון ורוצ'סטי מיד החזירו בצד השני, אך רוס ואמינו המשיכו את היכולת הטובה של המארחים (24:30). טבק הכניס למשחק את גל מקל וזה החזיר את השליטה לצהובים שירדו להפסדקה בפיגור מינימאלי, 31:32 לאילת.

 

מקל. החזיר את השליטה (אודי ציטיאט)

 

הצהובים עלו טוב למחצית השנייה ובעזרת קו אחורי שכלל את אוחיון ומקל רצו ל-4:16 שנתנו להם פער דו ספרתי (36:47). וואייט עוד ניסה להחזיר את קבוצתו למשחק, אך אופייבו ואמבקווה חגגו בצבע והמכבי ת"א ברחה ליתרון 44:63 בתום 30 דקות. הרבע האחרון היה גארבג' טיים מתמשך כשבסיומו חגגו הצהובים ניצחון 67:86.

 

עירוני נהריה – עירוני נס ציונה 61:71

 

לא כך רצה דיימון סמפסון לסיים את דרכו בעירוני נס ציונה. הפורוורד, במשחקו האחרון בישראל היה שותף להפסד קבוצתו לעירוני נהריה. 14 הנק' שקלע ו-11 הריב' שלו לא סייעו לחברו שהסתבכו בתחתית.

 

סימפסון. סיום לא מוצלח (אודי ציטיאט)

 

לאחר מחצית טובה של האורחים השחקנים של אריק אלפסי רצו ל-0:14 בתחילת הרבע השלישי ומאז לא שמטו את היתרון. זה היה הניצחון ה-12 העונה של המארחים שמבסס אותם במקום הרביעי.

 

ריצ'רד האוול הצטיין בשורות נהריה עם 11 נקודות ו-14 ו-16 ריבאונדים, כשגם ניב ברקוביץ' מספק שורה סטטיסטית נאה של 10 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. פוקוואן אדווין הוסיף 13 נקודות לנס ציונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי