35 הפרש: מכבי ת"א הושפלה 91:56 על ידי חיפה

ערב עצוב עבורו
ערב עצוב עבורו | צילום: ערן לוף

הצהובים האומללים נחלו את הפסדם הגבוה אי פעם בארץ. 21 לווארגס

(גודל טקסט)

איש לא ציפה למפגש היסטורי, אך כאשר מכבי ת"א סופגת את הפסדה הגדול ביותר בארץ וקולעת את סך הנקודות הנמוך בתולדותיה (מאז שעון 24 שניות בהתקפה), אין דרך אחרת לתאר את התבוסה 91:56 המשפילה שספגו הצהובים ברוממה ממכבי חיפה.

 

המשחק הפגיש בין ההתקפה הטובה ביותר (תל אביב) להגנה הטובה ביותר (חיפה). ועדיין, בסיבוב הקודם זה נגמר ב-40 הפרש לצהובים (63:103), ובגביע הירוקים קרסו ברגעי הסיום והפסידו בבית. כך שאיש לא יכול היה לצפות לתוצאה סופית כזו.

 

הירוקים עלו נחושים, הידקו עוד יותר את ההגנה הנפלאה שלהם ובעיקר, הפציצו מבחוץ. גרגורי ורגאס וג'ון דיברתולומאו צלפו מבחוץ (12 ו-10 נקודות בהתאמה), כששחקניו של רמי הדר קולעים 7 מ-13 מחוץ לקשת עד ההפסקה. ורגאס גם הוסיף ארבעה אסיסטים (שלושה מהם של מקל) בשני הרבעים הראשונים, בדיוק כמו כל מכבי ת"א. אצל הצהובים רק דראגן בנדר בלט (9 נקודות), כאשר גל מקל מוגבל ל-1/6 מהשדה. ובכלל, שחקניו של ז'אן טבק סיימו את המחצית עם 23.5% מהשדה (8/34).

 

כלום לא הלך להם (ערן לוף)

 

ויש גם צד מרוצה (ערן לוף)

 

התל-אביבים פתחו את החצי השני טוב יותר, כאשר קצב גבוה מביא להם נקודות ובמהירות. אך גם זה לא החזיק הרבה זמן והדקות הבאות היו המשך ישיר של המחצית הראשונה. הירוקים רקדו בהתקפה ולחצו בהגנה, בדרך לניצחון מהדהד ומדהים.

 

כאמור, זהו ההפסד הגדול ביותר של מכבי ת"א במסגרת המקומית אי פעם. הפעם השישית העונה בליגה שהיא יורדת מנוצחת וה-15 העונה (כולל היורוליג והיורוקאפ). אמנם בריאן רנדל, דווין סמית' וטרבור אמבקוואה הפצועים חסרו, אך גיא גודס כבר פוטר אחרי פתיחה גרועה, האם מעמדו של ז'אן טבק יציב?

 

קלעים:

מכבי חיפה: דיברתולומאו 22 נקודות, וארגס 21 ו-8 אסיסטים, גרייבס 17, באקנר 13 ו-8 ריבאונדים, רוז'ו 7, בלייזר 5, קולמן 4, צ'וברביץ' 2

מכבי ת"א: מילסאפ 15, בנדר 12, פניני 6, יבזורי 5, שגב, אופייבו ומקל (10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים) 4 כ"א, לנדסברג 3, רוצ'סטי 2, אוחיון 1

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי