נייט רובינסון יערוך את הבכורה מול ראשל"צ

רובינסון. בכורה באדום
רובינסון. בכורה באדום | צילום: באדיבות הפועל ת"א

הגארד יפגוש את ראשל"צ (21:00). ייערך טקס לזכרו של מארק טורנשטיין

(גודל טקסט)

הופעת הבכורה של נייט רובינסון, הרכש החדש והנוצץ של הפועל ת"א, תהיה הערב (21.00) בהיכל שלמה, כשהאדומים יארחו את מכבי ראשל"צ, המלקקת את פצעיה מהתבוסה 92:57 לפרנקפורט, במשחק הראשון ברבע גמר היורופקאפ.

 

רובינסון (31, 1.75 מ'), נחת ביום חמישי בערב בנתב"ג, שם עשרות אוהדים אדומים קיבלו אותו בשירים וריקודים שהכניסו אותו לאווירה. שלשום הוא עבר בדיקות רפואיות ואחה"צ התאמן עם חבריו החדשים.

 

.@nate_robinson interview after his first practice for Hapoel Tel aviv BC https://t.co/RmbqVOaKaFpic.twitter.com/ubCNNrYfNY

— Hapoel Tel Aviv BC (@HapoelUTA) March 18, 2016

 

 

רובינסון הביע תקווה שהמאמן שרון אברהמי ישתף אותו. טרה סימונס, חברו של רובינסון לו מניות רבות בהבאתו של הגארד לא ישחק בגלל מתיחה במפשעה. כך שארבעת הזרים של הפועל שירשמו למשחק יהיו רובינסון, ג'ף אלן, ג'ון ויליאמסון ודימטריוס קונגור.

 

הגארד החדש מחזיק ברזומה מרשים  למדי (618 משחקים ב-NBA, שלוש פעמים אלוף ההטבעות), פרוויס שורט הוא הזר היחיד בתולדות הפועל ת"א עם יותר הופעות מרובינסון ב-NBA  (842). סדריק סבאלוס, מלך ההטבעות הקודם של הליגה הטובה בעולם ששיחק אף הוא בשורות האדומים, רשם 9 הופעות פחות ממנו. רובינסון, בגובה 1.75 מ', הוא יהיה השחקן השני הכי נמוך בליגה העונה (רגב זנזורי ממכבי אשדוד/באר טוביה נמוך ממנו ב-2 ס"מ.

 

לפני המשחק תכבד הפועל ת"א את זכרו של מארק טורנשיין, שהלך לעולמו בחודש שעבר בגיל 71, בדקת מחיאות כפיים. טורנשיין הוא מלך סלי הקבוצה בכל הזמנים עם 3,900 נק'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי