אלון: לא מצפה ממכבי ת"א לעזור ליריבה שלה

אלון
אלון | צילום: דני מרון

בעלי ירושלים ל-103FM: "אם פיב"א לא תציב סטנדרט ראוי, נשחק ביורוקאפ"

(גודל טקסט)

"אני לא כועס על אף אחד ולא מצפה ממכבי תל אביב לעזור ליריבה הכי גדולה שלה בארץ להשיג עוד זכויות שידור. זה לגיטימי", קבע בעלי הפועל ירושלים אורי אלון לתכנית הספורט של רדיו 103FM. "נמשיך ונעבוד, ננסה להוכיח את עצמנו. צריך לבנות מועדון לאורך זמן. אחרי שנתיים וחצי, עם כל הדברים היפים שעשינו, אין לי ציפיה להגיע למקום של קבוצות שעבדו והצליחו באירופה לאורך עשרות שנים. שם המשחק פה הוא סבלנות להמשיך ולהשקיע כי אם הדברים לא מסתדרים כמו שאני רוצה".

אלון נשאל על התכניות לעונה הבאה באירופה, והשיב: "אני לא רוצה לפרשן את מה שיול"ב עושה. אנחנו בהפועל ירושלים תומכים תמיד ברעיון של ליגת אלופות שמבוססת על הישגים ספורטיביים. אנחנו חושבים שפיב"א מנסה להקים כזה מפעל, אבל אנחנו לא צד בזה. אנחנו ביחסים טובים עם ג'ורדי ברטומאו ועם היול"ב, אבל אם פיב"א לא תציב סטנדרטים שראויים לאלופת ישראל אז נמשיך ביורוקאפ". 

"המנהלת עובדת עכשיו עם פיב"א, אבל הפועל ירושלים יכולה לבחור באיזה צד שנראה לה. אני מאמין שתקום ליגת אלופות שנשענת על הישגים ספורטיביים ולא על כמה כסף קבוצות מביאות מחסויות", המשיך איש העסקים. "אם הליגות של יול"ב יהיו יותר חזקות, אז נלך לשם. זו החלטה קשה ואני לא צריך להחליט היום". 


אוהדי הפועל ירושלים, רוצים להישען על הישגים (דני מרון)

"ביום שני הקרוב יש התכנסות של פיב"א שאמורה להחליט על ליגת האלופות", הסביר אלון. "אני רוצה לראות אילו קבוצות באות לפיב"א ואילו ליול"ב ולפי זה אקבל את ההחלטה. ביול"ב מבינים שאנחנו רוצים לקדם את הפועל ירושלים כמה שאפשר. יכול להיות שנהיה ביורוקאפ, אבל יש גם מוקדמות ליורוליג שיכול להיות שאלופת ישראל תשתתף בהן". 

"אני יכול לזכות באליפות פעם ועוד פעם, אבל זה עדיין לא יעניק לי מקום ביורוליג", הזכיר אלון. "אין לי טענות למכבי ת"א, הם השיגו הכל ב-40 שנה של עבודה קשה. אני מנסה לבנות את המותג של הפועל ירושלים", הבהיר אלון. "בפיב"א נלחמים במשהו לא פשוט, אבל אני לא חושב שיש להם ספונסרים ברמה של היורוליג. כרגע זה עדיין לא ברור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי