קדנציה שניה בצהוב? שון ג'יימס ייבחן במכבי ת"א

קדנציה שניה בצהוב? ג'יימס
קדנציה שניה בצהוב? ג'יימס | צילום: Gettyimages

הסנטר יחל להתאמן עם חזרת הקבוצה מסלובניה ואם ירשים, יוחתם עד הקיץ

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בניסיונותיה לשפר את קו הפנים הרעוע שלה, גם אחרי שהחתימה על חוזה לשבועיים את סדריק סימונס. שון ג'יימס (32, 2.08), סנטר הצהובים לשעבר, יחל להתאמן עם מכבי ת"א עם חזרתה מהמשחק בלובליאנה ואם ירשים את הצוות המקצועי, יחתום על חוזה עד תום העונה.

ג'יימס, שסבל בעת ששיחק בקדנציה הקודמת במכבי מפריצת דיסק, ממנה החלים לאחר שעבר ניתוח בארצות הברית, שוחרר לאחרונה מאולימפיאקוס. שלשום צפה הסנטר במשחקה של מחזיקת הגביע נגד מכבי ראשון לציון ולאחריו הוחלט כי יתאמן עם הקבוצה בימים הקרובים ולאחר שהצדדים יתרשמו האחד מהשני יוחלט לגבי המשך הצעדים. 

עד כה נכשלו הצהובים בכל ניסיונותיהם לאתר סנטר מתאים (ויטור פבראני וארינזה אונואקו הספיקו לקבל הודעת שחרור) וג'יימס, אם יוכיח כי החלים לחלוטין מהפציעה, עשוי להיות פתרון סביר, שכן בנוסף ליכולות המקצועיות הוא מכיר היטב את המועדון. 

בינתיים, מכבי ת"א יצאה לסלובניה עם הסנטר/פורוורד החדש סדריק סימונס שצפוי לקחת חלק בשני המשחקים שנותרו לחבורה של ז'אן טבק בטופ 32 של היורוקאפ. יוגב אוחיון, שייעדר מהמשחק בלובליאנה בגלל פציעה בקרסול, עובר טיפולים בקרואטיה ויחבור לחבריו במדינה השכנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי