דני פרנקו לאוהדים: "לא שכחתי לאמן"

גם לפרנקו כואב כשהוא רואה את המשחקים. המאמן והמנכל הראל
גם לפרנקו כואב כשהוא רואה את המשחקים. המאמן והמנכל הראל | צילום: אודי ציטיאט

בכירי ירושלים נפגשו עם הקהל בניסיון להרגיע את הרוחות. טענות רבות נשמעו

(גודל טקסט)

בשעה שמכבי תל אביב שחררה מעט לחצים מהעונה הלא קלה שלה עם זכייה מתוקה בגביע המדינה, הפועל ירושלים מנסה להתמודד עם המשבר העובר עליה בדרכים אחרות.

 

בהנהלת האלופה, שהפסידה שמונה מתוך עשרת משחקיה האחרונים, חשים את משבר האמון החריף עם הקהל, שבמשחקים האחרונים מרבה למחות כנגד הקבוצה ובעיקר כנגד המאמן, דני פרנקו. על מנת לבלום את הסחף ערכה ההנהלה ביום שישי האחרון מפגש בין נציגי הקבוצה לבין האוהדים, בו שפכו הצדדים את הלב האחד בפני השני.

 

 

קצת יותר מ-50 אוהדים, מלח הארץ של הקבוצה, התכנסו באולם מלחה המיתולוגי ופגשו את נציגי הקבוצה. נציגי השחקנים היו הקפטן יותם הלפרין וליאור אליהו, בעוד שמצד ההנהלה נכחו המנכ"ל גיא הראל והמאמן דני פרנקו. האוהדים שחררו את הנצרה ואמרו את שעל ליבם. עיקר הטענות התמקדו בהיעדר החיזוק בקו האחורי בקו הקדמי עוד לפני שלב הטופ 32 של היורוקאפ, ההדחה בשלבים המוקדמים של גביע המדינה וגביע ווינר, חוסר מחויבות מצד חלק מהשחקנים, התבוסות שנחלה הקבוצה בזירה האירופאית ועוד.

 

האשמה לא רק על פרנקו. הלפרין (אודי ציטיאט)

 

מהצד השני, הלפרין ואליהו הבהירו שהאשמה על ההידרדרות של האדומים אינה מוטלת רק על הצד המקצועי ועל כתפיו של המאמן פרנקו, אלא שגם לשחקנים עצמם יש חלק בכך. הלפרין דיבר על תהליך בו נמצאת הקבוצה והוא ציין את הדברים החיוביים הקורים בקבוצה.

 

גם פרנקו פתח את הלב ודיבר עם האוהדים: "גם לי כואב כשאני רואה את המשחקים שלנו. אנחנו צריכים להשתפר בעיקר בהגנה, אף שחקן לא שכח לשחק ואני לא שכחתי לאמן. אנחנו צריכים אתכם האוהדים, לא רק בימים טובים".

 

על כל פנים, ברור לכל הצדדים כי המחאה והתסכול יימשכו כל עוד הקבוצה תמשיך להפסיד משחקים. ביום ראשון תהיה לה הזדמנות לעצור את המפולת, כאשר היא תארח בארנה את הפועל תל אביב (21:00), שסובלת מעונה לא יציבה. במשחק צפוי לקחת חלק טוני גפני, לו נולד בן בכור במוצאי שבת.

 

Greatest day of my life. Welcome Landon Anthony Gaffney to the world. @_marisaj#absolutelyperfect

— Tony Gaffney (@tonyjgaffney) February 20, 2016

 

מנגד, הקבוצה של שרון אברהמי תתייצב למשחק עם הזר החדש שלה, דימטריוס קונגר (25, 1.98), שגילה יכולת טובה במשחק אימון בשבוע שעבר בו היא ניצחה 81:85 את מכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי