ירושלים פנתה לפארגו, בין הצדדים יש פערים כספיים

בקרוב ביחד? פארגו וגפני
בקרוב ביחד? פארגו וגפני | צילום: עדי אבישי

אחרי הולמן, האדומים רוצים להתחזק בקו האחורי. גפני בספק להרצליה

(גודל טקסט)

מסתמן שבהפועל ירושלים החליטו להפסיק עם האדישות לנוכח שרשרת ההפסדים הבלתי נגמרת. לאחר שביום שישי הודיעה האלופה על החתמתו של הסנטר איליי הולמן, ששיחק בעבר בהפועל אילת, היא אינה עוצרת ומנהלת משא ומתן עם ג'רמי פארגו במטרה להחתימו עד לסיום העונה.

 

פארגו הוא כעת שחקן חופשי, לאחר שקבוצתו גוואנשו, בה שיחק עם הולמן, הודחה בחצי גמר הפלייאוף בסין. עד לסיום העונה באירופה נותרו כ-2-3 חודשים והוא מעוניין לשחק ביבשת במהלכן, כשכעת האפשרות הירושלמית קוסמת לו במיוחד לאור היחסים הרעועים שנותרו בינו לבין מכבי תל אביב, במדיה שיחק בשתי קדנציות שונות. האחרונה שבהן הסתיימה בקיץ האחרון לאחר שהצהובים החליטו לא לממש את אופציית הארכת חוזהו.

 

 

מסתובב עם בטן מלאה על מכבי ת"א. פארגו (עדי אבישי)

 

מלגלג על הצהובים לאחר ההדחה מהיורוליג:

#EuroCup

— Jeremy Pargo (@ImJustPargo) December 18, 2015

 

מזה תקופה שבירושלים מחפשים חיזוק מקצועי: עמדת הצבע הייתה בעייתית עוד מתחילת העונה, והקו האחורי סבל מדלילות לאחר שחרורו של מאט ג'נינג ללוקומוטיב קובאן. מאז שעזב ג'נינג הפסידו האדומים שלושה מארבעה משחקים, כולל הפסד 101:78 מביך במיוחד במחזור האחרון למכבי קרית גת. קברניטי הקבוצה מעולם לא הכחישו את כוונתם להתחזק בגארד, ובעלי הקבוצה אורי אלון אף הצהיר בראיונות אחרונים כי הקבוצה תתחזק ביותר משחקן אחד.

 

עוד בחודש פברואר נעשתה פניה לפארגו, אך נציגיו של הגארד דרשו סכומים גבוהים מדי למידותה של ירושלים. כעת, כפי שנודע לספורט1, הם התגמשו מעט בדרישותיהם אך בין הצדדים עדיין קיימים פערים כספיים. יתכן כי רצונו העז של פארגו לנסות ולנצח את מכבי ת"א תשכנע אותו להתגמש עוד קצת בדרישותיו, או לחלופין ייתכן ששמו הנוצץ ישכנע את הבעלים לפתוח עוד יותר את הכיס ולהיענות לדרישותיו.

 

פארגו פרץ לתודעה כשבעונה הראשונה שלו באירופה זכה באליפות מדהימה עם גלבוע/גליל, אליפות שזיכתה אותו בחוזה ביד אליהו. לאחר אליפות נוספת חצה פארגו בשנית את האוקיאנוס האטלנטי וחתם בממפיס גריזליס מה-NBA, ממנה המשיך לקליבלנד ולפילדלפיה. לאחר שנתיים ב-NBA שב הקומבו-גארד לאירופה וחתם בצסק"א מוסקבה, ממנה נפרד לאחר שנה ושב לקדנציה השניה שלו בתל אביב. בקיץ האחרון חתם כאמור בליגה הסינית.

 

Welcome to #Hapoel Eli Holman #YallaHapoelpic.twitter.com/G1yNchomly

— Hapoel Jerusalem B.C (@JerusalemBasket) March 4, 2016

הולמן, שילבש את הגופיה מספר 32, לא ישחק נגד הרצליה

 

במקביל למגעים עם פארגו, בבירה עדיין שומרים על קשר עם נציגיו של אדגר סוסה, ואם המגעים עם פארגו לא יבשילו לכדי חתימה הוא יהיה המועמד המוביל לחתום. סוסה וקבוצתו פטרוכימי הביסה 0:4 ברבע גמר הפלייאוף באיראן והעפילו לחצי הגמר, כך שהוא לא צפוי להיות שחקן חופשי בשבועיים הקרובים לפחות. מועמדותו של ג'יימס פלדיין מפנאתינייקוס ירדה מהפרק.

 

עם רוח חיובית שנושבת במסדרונות ועם אורי אלון בשורה הראשונה ביציע, האדומים ישובו לשחק לראשונה מאז ההפסד לקרית גת ביום שני בירושלים (20:40). הסנטר איליי הולמן ינחת בארץ ביום רביעי, צפוי לעבור בדיקות רפואיות וילבש את הגופיה עם המספר המחייב 32. הוא אמור לעמוד לרשות דני פרנקו כבר למשחק הראשון במסגרת הסיבוב השלישי, שייערך בארנה. טוני גפני, שנפצע במשחק מול קרית גת, בספק למשחק. החלטה לגבי שיתופו תתקבל בסמוך לפתיחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי