מזרחי לשחקנים: "כמה עוד אפשר לרדת? בושה"

קיבלו מקלחת קרה מיושב הראש
קיבלו מקלחת קרה מיושב הראש | צילום: עדי אבישי

יו"ר מכבי ת"א לא נשאר אדיש לתבוסה בדרבי: "שוקל לקנוס אתכם". הנדריקס יצטרף?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב התעוררה לבוקר חדש, ובפעם המי יודע כמה העונה רוצה לקבור את עצמה. הצהובים סבלו מרגע שפל נוסף בעונה שמבחינתם לא נגמרת ונכנעו ביד אליהו 84:68 בדרבי להפועל תל אביב. שמעון מזרחי, בדרך כלל אדם רגוע, איבד בסיום את שלוותו.

 

יושב הראש המיתולוגי נכנס לחדר ההלבשה והטיח בשחקנים: "זאת בושה גדולה איך שנראיתם. כמה עוד אפשר לרדת? אני שוקל לקנוס אתכם בחצי משכורת כדי שתתעוררו. ואם אני אומר כזה דבר, זה באמת צריך לגרום לכם להתחיל לחשוב". לפי עדויות של השחקנים, מזרחי היה נסער כפי שלא היה זמן רב.

 

חלק משחקני מכבי תל אביב הזדעזעו מדבריו של יושב הראש. אחד השחקנים הבכירים סיפר: "זה היה לא נעים. זה היה מסעיר ונראה לא טוב מבחינתנו. שמעון שפך את הלב, השאלה אם זה באמת מה שיעזור".

גם גל מקל לא הסתיר את אכזבתו."זה מסוג המשחקים שקודם כל חשובה בו התוצאה וזה מאכזב מאוד", אמר הרכז. "הרגשתי שבאנו עם אנרגיות למשחק, רצינו לנצח, אך ברוב המשחק רדפנו אחרי הפועל ת"א, מה שהלחיץ אותנו. כל הכבוד להם, הם שיחקו אגרסיבי. זה היה משחק עם משמעות רבה יותר מהרגיל וחבל לי שלא הצלחנו לנצח".

 

 

מקל נשאל על כך שההפסד הגיע לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, מהם שניים בגביע, שהותירו רושם כי הצהובים מצליחים לשים מאחור את התקופה הקשה והודה: "במשחקים האחרונים הרגשתי שעשינו קפיצת מדרגה ונראינו טוב יותר, היום הלכנו אחורה וצריך להסיק מסקנות. צריך לשאול את עצמנו למה זה קורה לנו.

 

מקל. השפלה במשחק משמעותי מהרגיל (עדי אבישי)

 

"אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים כל השבוע, אבל הפועל ת"א הצליחה לייצר נקודות קלות מצדם ומנעה מאיתנו לרוץ ולשחק את המשחק הרגיל שלנו. הכדורים לא נכנסים ואתה רודף אחרי היריבה, אז גם הביטחון לא במקום".

 

גם המאמן ז'אן טבק נשמע עצבני במיוחד בסיום ואמר: "אין לי תשובה למה הגענו למשחק ללא אנרגיות וזאת לא הפעם הראשונה שזה קורה לנו. אני יותר עצוב מכועס מכיוון שאכזבנו את האוהדים. היום לא הופענו למשחק, ואני מתכוון אליי ואל השחקנים. הפועל הגיעו לכל כדור אבוד או ריבאונד לפנינו".

 

במכבי ת"א ינסו לצרף במהרה את ריצ'ארד הנדריקס, שנמצא במגעים מתקדמים להתרת חוזהו במלאגה. בין הצדדים כבר קיים סיכום כספי וכעת ממתינים הצהובים לשחרורו, אבל בהנהלת הצהובים טוענים כי הבאתו לא תפתור את המצב, מכיוון שחלק מהם גורסים שישנה בעיה גם בקו האחורי וכי הגארדים לא מספקים את הסחורה.

 

בצד האדום של העיר, רביב לימונד המאושר אמר בתום הדרבי: "זהו ניצחון גדול ומרגש יותר מאשר בעונה שעברה, מכיוון שהיום הוא יום הולדתו של אורי שלף ז"ל".

 

לימונד. לא שכח את אורי שלף ז"ל (עדי אבישי)

 

"שיחקנו מדהים. הגענו בתנאים הכי פחות טובים לדרבי, אך אנחנו חבורת גברים שעובדים קשה", המשיך לימונד, "אנחנו צריכים לייצר יציבות כדי לדעת מה אנחנו יכולים להוציא מעצמנו. הופענו ושיחקנו כקבוצה וכך צריך להיות כל שבוע".

 

הרכז נשאל על מצבה של הפועל ת"א בתחתית וענה: "אנחנו לוקחים את היתרונות שיש לנו ומנסים להחביא את החסרונות. אנחנו חייבים כל ניצחון מכיוון שבמצבנו כל ניצחון הוא כמו גמר גביע ואנחנו פה בשביל הקהל, גם אלה שנותרו בחוץ ותומכים בנו".

 

המאמן שרון אברהמי הוסיף לגבי מעמדו המעורער בשבועות האחרונים: "יש לנו הנהלה מדהימה שתומכת בי ואנחנו רוצים להחזיר לקהל שתומך בנו. במרבית המקומות שהייתי בהם הצלחתי ואני מקווה שהערב תהיה נקודת המפנה שלנו העונה. עשינו היסטוריה ועכשיו צריכים להישאר בליגה".

 

האדומים חוגגים ניצחון ביד אליהו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי