במכבי ת"א האיצו את המגעים עם איליי הולמן

הולמן. הפך לאחד השמות החמים באירופה
הולמן. הפך לאחד השמות החמים באירופה | צילום: GettyImages

הסנטר, ששיחק בעבר באילת, סיים את העונה בסין ועשוי להצטרף לקבוצה

(גודל טקסט)

רכב הזרים במכבי תל אביב לא עוצרת. למרות שכבר החתימו העונה תשעה זרים (שלושה מהם כבר שוחררו) הצהובים לא שוקטים על השמרים ונמצאים במגעים מתקדמים עם הסנטר איליי הולמן.

 

השם של הולמן עלה במהלך החודשים האחרונים כחיזוק למספר קבוצות ברחבי היבשת, אך ז'יאניאן ליונס (בה שיחק גם ג'רמי פארגו), סירבה לשחררו. לאחר הדחת הקבוצה מהפלייאוף הפך הסנטר לשחקן חופשי וכעת הצהובים האיצו את המגעים איתו, על מנת שיסייע לקבוצה להשיב את תואר האליפות.

 

 

הולמן (26, 2.08 מ') שיחק בעבר בישראל במדי הפועל אילת בעונת 2012/13 ובשנתיים האחרונות הוא מככב בסין שם הוא מעמיד ממוצעים של 20 נקודות ו-14 ריבאונדים למשחק. אגב, בשנה האחרונה סיים את העונה בקבוצת אל-ריאדי ביירות מלבנון.

 

לנדסברג. "הזכייה בגביע היא התחלה" (עדי אבישי)

 

במכבי ת"א מרוצים מהניצחון המשכנע (66:78) על עירוני נהריה, שהמשיך את התנופה של הקבוצה לאחר הזכייה בגביע. ז'אן טבק בעיקר היה מעודד מהיכולת של שחקניו לחזור מפיגור מול הקבוצה של אריק אלפסי והוכיחו אופי שהיה חסר להם במהלך העונה.

 

"טבק ביקש שנמשיך בקצב הנכון וברגל ימין", אמר כוכב המשחק סילבן לנדסברג, שסיים עם 26 נקודות. "לקח לנו זמן להיכנס למשחק אבל בחצי השני שיחקנו טוב יותר ואני שמח שהצלחנו לנצח. הזכייה בגביע זו התחלה, עשינו צעד בכיוון הנכון אבל צריך להמשיך קדימה בצורה חיובית"

 

"כולם יודעים שדברים יכולים להשתנות לרעה, אז אסור לנו להרפות. כבר תקופה ארוכה שאנחנו לא משחקים ברמה המצופה מאתנו ולדעתי זה יותר מנטאלי ממקצועי. אנחנו עובדים קשה כל הזמן וצריכים לשמור את הראש במקום הנכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי