פישר סבל מתגובה אלרגית ופונה לביה"ח

פישר. קיבל זריקת אדרנלין
פישר. קיבל זריקת אדרנלין | צילום: דור קדמי

אורי אלון לאחר ה-80:100 על הרצליה: "הכי טובים, גם השנה. נביא עוד גארד"

(גודל טקסט)

לאחר תקופה סיימה הפועל ירושלים את הסיבוב השני בטעם טוב עם ניצחון 80:100 על בני הרצליה. עם זאת, אלא הכל היה וורוד בסיום כאשר הסנטר דיאור פישר פונה לבית החולים לאחר שסבל מתגובה אלרגית לחומר לא ידוע. המתאזרח קיבל זריקת אדרנלין במקום להורדת הנפיחות ופונה לאחר מכן להמשך טיפול.

 

מי שהגיע במיוחד לצפות במשחק היה אורי אלון שהתייחס בסיום לתקופה הרעה של קבוצתו: "אנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ. אני חושב שאנשים איבדו קצת פרופורציות. אנחנו אלופים ומקום ראשון בליגה, זה אומר משהו. עם הסגל הנוכחי אנחנו הקבוצה הזו צריכה ללכת רחוק".

 

 

"אנחנו הקבוצה הכי טובה, גם השנה", המשיך הבעלים, "יכול להיות שטעינו, גם לי לוקח זמן ללמוד וגם ככה אף אחד לא ציפה שנזכה באליפות אירופה אחרי שנתיים. התואר הכי חשוב מבחינתי הוא האליפות ולשם אנחנו מכוונים. אם לא נתקבל ליורוליג נלך לליגת האלופות, אני לא מודאג".

 

אלון. "יהיו שינויים קיצוניים בקיץ" (דני מרון)

 

"יהיו שינויים קיצוניים בקיץ כי אני רוצה להצליח גם באירופה, שם התוצאות לא היו לשביעות רצוני. שינויים נוספים העונה? אני הולך לחזק את הקבוצה עוד. פארגו הוא אופציה ונחכה ונראה. אני רוצה עוד גארד. אנחנו לא מתכוונים לשחרר אף שחקן, גם בשנה שעברה הגענו עם שבעה זרים לפלייאוף וזה הוכיח את עצמו".

 

כוכב המשחק, יותם הלפרין, נצפה דומע בסיום: "זאת תקופה קשה והכדורסל מהווה חלק גדול מאוד בחיים שלי ואני לוקח דברים קשה. זה לא קל להיות בסיטואציה כזאת, יש המון לחץ. המחצית השנייה הייתה אחת הטובות שלנו העונה ואני מאמין שלאט לאט נתגבש כקבוצה. כולם נתנו היום דברים חיוביים וחשוב שנמשיך ככה"

 

הלפרין. "זאת תקופה קשה" (דור קדמי)

 

דני פרנקו הוסיף: "אני חושב שעד לדקות לסיום המשחק עשינו הגנה מצוינת והיינו אגרסיביים ונחושים על כל כדור. קרה לנו משהו מעליב בשבוע שעבר וגם אחרי עכשיו אנחנו חייבים להראות עקביות ויציבות, אחרת נקבל שוב פעם בראש".

 

"ברור שלא שיחקנו טוב לאחרונה וגם היום היו לנו דקות לא טובות. אני מקווה שלמדנו לקח ומעכשיו נתרומם לקראת הסיבוב השלישי והפלייאוף. צריך להמשיך לעשות הגנה ולהביא את הרוח שהבאנו למחצית השנייה. חיזוק? אנחנו רוצים לצרף עוד גארד. זאת עמדה שלא בדיוק הסתדרנו בה ואנחנו נעשה את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי