דיווח ב-103: מכבי ת"א ו-FOX ייפרדו בסוף העונה‎

שחקני מכבי תא. מה ילבשו בשנה הבאה?
שחקני מכבי תא. מה ילבשו בשנה הבאה? | צילום: עדי אבישי

לאור הכישלון הספונסרית הראשית החליטה לחתוך. בפוקס הכחישו

(גודל טקסט)

לאחר עונה אחת בלבד בה מכבי תל אביב נהנתה מחסות ראשית של מותג האופנה FOX, הצדדים ייפרדו עקב החלטת חברת הבגדים שלא לחדש את ההסכם. על פי ההסכם בין הצדדים, בו העבירה חברת האופנה כמיליון דולר לצהובים למשך העונה הנוכחית, היא החזיקה באפשרות להאריך את ההסכם בשנה נוספת, אך כאמור החליטה שלא לעשות זאת.

 

יש לשער כי הסיבה המכרעת להחלטה זו היא הכישלון של הצהובים בזירה האירופית, שעלה להם בהדחה ראשונה בהיסטוריה בשלב הראשון של היורוליג. כמו כן השפיע גם הכישלון לעלות לשלב הטופ 16 במפעל המשני, היורוקאפ, אליו הודחו.

 

מעבר לכישלון המקצועי, בחברת האופנה קיימת אכזבה מכך שאין כל בשורה מצד הנהלת הצהובים, שנראה שאינה מעוניינת להסיק מסקנות עמוקות מסדרת הכישלונות. נראה כי מסיבת העיתונאים בה אחד מבעלי הקבוצה, דיוויד פדרמן, ירה את יריית הפתיחה לשיווק המועדון לעונה הבאה וכמו כן הבהיר כי צוות הניהול, שניהל את המועדון בשנים האחרונות וקיבל את ההחלטות הלא מוצלחות, ימשיך לכהן בתפקידו, היוותה גורם מכריע בהחלטה.

 


פניני. מחכה לספונסר (ערן לוף)

כעת יתקשו הצהובים למצוא גוף כלשהו שישלם סכום דומה לעונה הבאה על מנת לשמש כחסות ראשית לעונה הבאה. נציגי המועדון נכחו לאחרונה בסיור אצל רוב החברות החזקות במשק, אולם לא הצליחו לפתות אף אחת מהן. יחד עם זאת, בעונה הבאה צפויה יציבות גדולה יותר בזירה האירופית, שכן לאור השינויים ביורוליג מכבי ת"א תשחק במפעל לפחות 30 משחקים, כמחציתם בהיכל ביד אליהו.

כזכור, חברת האופנה, לה לוגו אדום, חתמה בקיץ על חוזה חסות עם הצהובים במקום אלקטרה. אוהדי הקבוצה זעמו על הכוונה ללבוש חולצה עם סמל אדום, לאחר תקופה קצרה של חוסר וודאות הגיעו הצדדים להסכמה כי הלוגו של פוקס יופיע על הגופיות של מכבי ת"א יהיה בצבע כחול ולא אדום.

 

ממכבי ת"א נמסר בתגובה: "תגובת FOX היא: 'לא נערך דיון בנושא, אנחנו מאחלים למכבי ת"א הצלחה'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי