קטש לקראת מכבי ת"א: "צריכים את הניצחון"

קטש. פרויקט מדהים
קטש. פרויקט מדהים | צילום: באזז אינטראקטיב

מאמן אילת לקראת המפגש הפיקנטי: "אפשר לעשות את זה". ניסים: "אנחנו לא צפויים"

(גודל טקסט)

ארבעה ימים לפני משחק הבית החשוב מול מכבי תל אביב, שברה הפועל אילת את שגרת האימונים לטובת ביקור בבית ספר "מעלה שחרות" בקיבוץ יטבתה, במסגרת העונה השישית של פרויקט "כדורסל למען הקהילה" של מפעל הפיס ומנהלת הליגה.

 

משחק הראווה בין נבחרת בית הספר המקומית לאילת היה צמוד מאוד, ובסופו ניצחה יטבתה 39:40, כאשר יובל הורביץ המקומי נבחר לשחקן המצטיין. המאמן עודד קטש הוכיח שעדיין לא איבד את הידית כאשר כיכב בתחרות השלשות.

 

 

"זו הייתה אחת הפעילויות הכי טובות ומהנות שהייתי בהן, וכבר הייתי בלא מעט בשנים האחרונות", אמר קטש, "חוץ מזה שמדובר באזור של העיר שלנו, התרגשנו לראות שכל הילדים פה אוהדים את הקבוצה. זה קיבוץ מדהים, הילדים פה מקסימים. הייתה פעילות מאוד נעימה ובכלל הפרויקט הזה מדהים, זו בעצם הסיבה שלשמה אנחנו מתעסקים בכדורסל. כן ירבו".

 

ניסים. "מקווה שנבוא עם האנרגיות הנכונות" (באזז אינטראקטיב)

 

ביום ראשון יפגוש המאמן את האקסית המיתולוגית הצהובה: "פספסנו הזדמנות גדולה במחזור האחרון מול חולון, היה לנו משחק פחות טוב. אני מקווה שלה-קווינטון רוס יחזור, כי הפציעה שלו (מתיחה ברצועה) מאוד משפיעה עלינו. ללא קשר, אנחנו צריכים את המשחק הזה. זו משוכה מאוד גבוהה שעומדת לפנינו, אף פעם לא קל נגד מכבי ת"א, אבל אנחנו משחקים בבית ומאמינים שאפשר לעשות את זה".

  

הקפטן אפיק ניסים: "לצערי, אנחנו קבוצה קצת לא צפויה שיכולה לנצח שבוע אחד את מוליכת הטבלה הפועל ירושלים ושבוע אחר כך להפסיד להפועל חולון שמדורגת במקום האחרון. אני מקווה שנבוא עם האנרגיות הנכונות, ובעזרת הקהל שידחוף אותנו נעשה משחק טוב".

 

 

ביקור למען הקהילה או לא, כשצריך לקלוע את הזריקה האחרונה אף פעם אל תהמרו נגד עודד קטש

Posted by ‎מנהלת ליגת העל בכדורסל‎ on Wednesday, February 24, 2016

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי