64:95 לירושלים על אשדוד, 20 לאי.ג'יי רולנד

האלופה חוזרת לעצמה
האלופה חוזרת לעצמה | צילום: דור קדמי

האלופה הרשימה. 12 להולמן בבכורה. 80:101 מוחץ להרצליה על הפועל ת"א

(גודל טקסט)

שני משחקים פתחו את הסיבוב השלישי והמחזור ה-23 בליגת העל, ובשניהם התוצאה הייתה חד צדדית לחלוטין. הפועל ירושלים האלופה הביסה 64:95 את מכבי אשדוד בארנה, בני הרצליה רמסה 80:101 את הפועל תל אביב.

 

הפועל ירושלים – מכבי אשדוד 64:95

תקראו לזה אפקט אורי אלון או אולי זה היה רק עניין של זמן, אבל אחרי תקופה קשה שכללה תבוסה כואבת לקריית גת לפני שבועיים, האלופה חוזרת לעצמה. חמישה ימים אחרי שהביסה את בני הרצליה, הפעם הייתה זו אשדוד שחזרה מהבירה עם הזנב בין הרגליים. 

 

 

כבר ברבע הראשון התנפלו שחקניו של דני פרנקו על היריבה. אי.ג'יי רולנד, ששומע על הכוונות להוסיף גארד לקבוצה, שוב הראה הרבה נחישות בדרך לערב של 20 נקודות (9/11 מהשדה) וירושלים קפצה ליתרון 15:25 אחרי עשר דקות.

 

מרכז מאמץ. רולנד (דור קדמי)

 

הרבעים הבאים היו המשך ישיר, כאשר הדומיננטיות של המקומיים לא מוטלת בספק. ג'וש דאנקן קיבל לא מעט דקות (23) וסיפק 15 נקודות ו-6 ריבאונדים. ליאור אליהו ויותם הלפרין התחלקו שווה בשווה ב-24 נקודות, אך הפורוורד הוסיף להן 8 אסיסטים בעוד הגארד הסתפק בחמישה. לאור חסרונו של דיאור פישר החולה, התפנו לדני פרנקו דקות מתחת לסל אותן הוא העניק לאיליי הולמן שערך בכורה מוצלחת עם 12 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-21 דקות. לשמחתו הרבה של אורי האלון, הבעלים, ששוב ישב על הפרקט.

 

קיבל הזדמנות, ולקח אותה. דאנקן (דור קדמי)

 

בכורה מוצלחת. הולמן (דור קדמי)

 

דונטה סמית', שקיים סימן שאלה לגביי המשך דרכו בעונה הבאה, הסתפק ב-8 נקודות. בר טימור סיים עם 6 ו-8 אסיסטים. איגור מאיור, שגם זכה לדקות נדירות, סיפק 5 נקודות. רפי מנקו (3) וטוני גפני (2) הוסיפו.

 

בצד השני, עיקר התפוקה של אשדוד הגיעה משלושת הזרים המובילים שלה שקלעו כ-80% מסך הנקודות של הקבוצה. אייזאה סוואן סיים עם 25 נקודות כולל 5 מ-10 מחוץ לקשת. דיאנטה גארט הוסיף 14, צ'רלס תומאס תרם 12. הרבה הרבה אחרים ניצבים אור סולומון ונאור שרון עם 4 נקודות כ"א, גארד הומאן עם 3 בלבד ויהונתן שולדבראנד שנעצר רק על שתי נקודות.

 

בשבוע הבא תארח הפועל ירושלים את מכבי תל אביב בפעם האחרונה בעונה הרגילה, כאשר ניצחון בקלאסיקו המקומי יקרב אותה מאוד אל עבר המקום הראשון בסיום העונה הרגילה והזכות לבחור היכן יתקיים הפיינל-פור.

 

חוזרים לחייך בארנה (דור קדמי)

 

בני הרצליה – הפועל ת"א 80:101

שישה ימים אחרי שהרשימה ב-68:84 על מכבי תל אביב בדרבי, הפועל תל אביב אכזבה מאוד. אמנם טרה סימונס, שנפצע מול הצהובים, נעדר וחסרונו הורגש. אך גם בלי האמריקני, אפשר היה לצפות מהאדומים לא להתרסק.

 

מאידך, בני הרצליה התאוששה מהתבוסה שחטפה מירושלים השבוע בדרך לניצחון בית שישי ברצף. לפני שבועיים אבירם זליקוביץ' צלף שיא קריירה של 27 נקודות מול אשדוד. הערב הוא התעלה על עצמו עם 28 נקודות (10/12 מהשדה), כאשר הוביל את החבורה של מיקי גורקה עם משחק אישי ענק.

 

ממשיך להרשים. זליקוביץ' (אודי ציטיאט)

 

שומרים על הבית. הרצליה (אודי ציטיאט)

הרבו לקלוע להרצליה: זליקוביץ' 28 נקודות, קרופורד 17 וסמואלס 13. להפועל ת"א: רות'בארט 19 ולימונד 14 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי