"קשה לדמיין את ההמשך בלי אורי"

|

יו"ר הפועל ת"א, רמי כהן לתוכנית הספורט של 103FM: "לא תמצאו עליו מילה רעה"

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט2   צילום: האתר הרשמי של הפועל ת"א

 

תדהמה גדולה בעולם הכדורסל הישראלי עקב פטירתו בטרם עת של מנהלה המקצועי של הפועל תל אביב, אורי שלף, שהלך לעולמו בגיל 43.

 

 

 

יו"ר הפועל ת"א, רמי כהן שעבד בצמוד לשלף המנוח אמר ל"תוכנית הספורט של 103FM": "אין מילים. תחפשו עוד 43 שנה ולא תמצאו מילה רעה עליו. קשה לי לדמיין איך זה בלעדיו אחרי שמונה שנים של עבודה יומיומית".

 

  

 

אנשי הכדורסל משלל קבוצות הליגה הגיבו לבשורות האיומות. מאמן הפועל בעבר, שרון אברהמי שקיבל משלף את שרביט האימון בהפועל. "לדבר על אורי בלשון עברה זה בלתי נתפס. כולנו נדהמים ומנסים לעכל. אורי היה לפני הכל אדם רגיש ואמיתי עם דרך חשיבת מקורית. אהבתו לספורט בכלל ולהפועל ת"א בפרט לא ידעה גבולות. בתור מי שהכיר אותו מילדות ועבד צמוד אליו במשך שנתיים בהפועל ת"א אני יכול להגיד שאורי היה איש נדיר בעל לב זהב וכך נזכור אותו".

 

גם מועדון מכבי ת"א פרסם הודעת צער: "זה יום עצוב וקשה לכדורסל בישראל. משפחת שלף היא משפחה מיוחדת ובינה לבין מכבי ת"א נרקמה מערכת יחסים מיוחדת. תנחומינו הכנים למשפחה. יהי זכרו  ברוך".

 

 

 

 

מאמן הנבחרת בעבר ומאמן הפועל אילת, אריק שיבק ציין: "כולנו בהלם. אדריאן יוטר ובריאן אסברי שחקני אילת שיחקו בהפועל ת"א שהוא ניהל אותה בהלם. אורי עזב את הכל את מקצוע עריכת הדין והתמסר כל כולו להפועל ת"א. איש כדורסל שאהב את הענף ואת הפועל ת"א שהייתה אהבת  חייו. הוא עשה את הכל מהלב ובהתנדבות. הייתה לו יד ורגל בכל מה שנעשה בהפועל ת"א".

 

עמותת האדומים מסרה בהודעה רשמית: "זהו יום קשה ועצוב לכל אוהד הפועל בפרט ולכל אוהד ספורט בכלל. זהו יום שבו הדגל האדום יורד לחצי התור. אורי שלף היה מודל לחיקוי וגאווה עבור כל אוהדי הפועל. בזכות כשרונו הניהולי, הבנתו הספורטיבית ותושייתו הוא שינה את המציאות בספורט הישראלי והחזיר את הפועל ת"א בכדורסל למרכז הבמה.

 

פינת ההנצחה לזכר אורי שלף ז"ל באולם הדרייב אין (הפייסבוק של הפועל ת"א)

 

העמותה מבקשת לשלוח תנחומים למשפחת שלף, למועדון הכדורסל הפועל ת"א ולכל מי שיחסר את אורי .המורשת הספורטיבית ששלף מותיר אחריו היא ברורה – האוהדים הם האחראים הראשונים לגורל הקבוצה אותה הם אוהדים. העמותה תמשיך ליישם את מורשתו של שלף ולפעול על פי צוואתו".

 

לקראת 20:30 התאספו אוהדי הקבוצה באולם החדש, בדרייב אין, על מנת להניח נרות לזכרו של שלף ז"ל. גם המאמן קטש ומספר שחקנים הגיעו על מנת להתייחד עם זכרו.




 

 

  

 

 




 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי