פרנקו יאמן את ישראלים, טבק את נבחרת הזרים

אולסטאר 2016. יורד דרומה
אולסטאר 2016. יורד דרומה | צילום: מנהלת ליגת העל

אולסטאר: שון דוסון מוביל את רשימת ההצבעות. דונטה סמית' ראשון בזרים

(גודל טקסט)

שבועיים לפני משחק האולסטאר המסורתי שייערך השנה באילת בחג פורים (25 במארס), נקבעו המאמנים שידריכו את הקבוצות במשחק הכוכבים. מאמן המוליכה הפועל ירושלים דני פרנקו ידריך את נבחרת הישראלים בצוותא עם רמי הדר ממכבי חיפה השלישית, בעוד מאמן השנייה בטבלה, ז'אן טבק ממכבי ת"א, יוביל את נבחרת הזרים ביחד עם מיקי גורקה מבני הרצליה, שסיימה את הסיבוב השני במקום הרביעי. המפגש בין טבק לפרנקו יהיה השני שלהם באותו שבוע, אחרי משחק העונה שיתקיים במחזור ה-24 בפיס ארנה.

 

בתוך כך, קרוב ל-7,000 גולשים כבר הצביעו באתר מנהלת הליגה לכוכבים האהובים עליהם. ההצבעה תימשך עד יום שני הקרוב (14.3), כאשר בין המצביעים יוגרל כרטיס טיסה זוגי הלוך ושוב לאילת וכניסה חינם לאירועי האולסטאר, שפרט למשחק הכוכבים בין נבחרת הישראלים לזרים יכלול גם תחרות שלשות, תחרות הטבעות והופעות של מיטב כוכבי הילדים.

 

 

שון דאוסון ממכבי ראשל"צ ממשיך להוביל את מקבלי הקולות ואף פתח פער מהאחרים עם 5,266 הצבעות. מאיר טפירו ממכבי קריית גת, שישתתף באולסטאר שלושה ימים לפני יום הולדתו ה-41, שני עם 4,463 בחירות. הקרב על המקום השלישי בדירוג הכללי והראשון מבין הזרים מתחמם, כאשר וויל קלייברן, שקלע מעל 30 נקודות בממוצע ברצף שלושת הניצחונות של הפועל חולון, סוגר את הפער מדונטה סמית' מירושלים וכרגע המרחק ביניהם עומד על 52 קולות בלבד (4,204 לעומת 4,152).

 

ורגאס. לא רק לכספי מגיע קמפיין מקומי (עדי אבישי)

 

בין הישראלים טיפס מלך האסיסטים ניב ברקוביץ' מעירוני נהריה למקום השלישי עם 4,057 קולות, כאשר יובל נעימי מעירוני נס ציונה מעט מאחוריו (4,036). את השמינייה המובילה משלימים ליאור אליהו מהאלופה (3,789), רביב לימונד מהפועל ת"א (3,591), גל מקל ממכבי ת"א (3,163) ויהונתן שולדבראנד ממכבי אשדוד/באר טוביה (2,996).

 

גרגורי ורגאס ממכבי חיפה, ששלח לעוקביו ברשתות החברתיות מוונצואלה דף מתורגם כדי שימשיכו להצביע ולתמוך בו, שלישי בין הזרים עם 3,926 קולות ועם התמיכה המרשימה מאוד ממולדתו הוא עוד עשוי לעקוף את סמית' וקלייברן ברגע האחרון.

 

קאליף ווייאט מהפועל אילת המקומית, שנבחר למצטיין המחזור האחרון, עומד כבר על 3,755 קולות ודווין סמית' ממכבי ת"א חמישי עם 3,002 קולות, בתקווה שיספיק להחלים עד מועד המשחק. את השמינייה המובילה סוגרים דרו קרופורד מבני הרצליה (2,729), מרקו קילינגסוורת' ממכבי קריית גת (2,722) ואייזייה סוואן ממכבי אשדוד/באר טוביה (2,681).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי