בעקבות הדרבי: מכבי ת"א קנסה את השחקנים

פניני ואוחיון בדיכאון. יקבלו את מלוא שכרם?
פניני ואוחיון בדיכאון. יקבלו את מלוא שכרם? | צילום: ערן לוף

יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, ב-103FM: "מקווה שנפתור את זה". מילסאפ שוחרר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ספגה השבוע הפסד מביך כשנכנעה 84:68 בדרבי להפועל תל אביב. אחרי עונה מאוד לא משכנעת בלשון המעטה, החליטו בהנהלה לקנוס את השחקנים ב-50 אחוזים משכרם.

 

הפעולה הזו גרמה ליו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, להגיב במכתב בו דרש להשיב לשחקנים את שכרם. "השחקנים הישראלים הם חברים בארגון השחקנים והתביעה כוללת את כולם. לגבי הזרים הם יצטרכו לתת לי ייפוי כוח", ציין אלון בתוכנית הספורט של FM103.

 

 

"זו פעם ראשונה שזה קורה במכבי תל אביב, אני מקווה שזה יחלוף מהר. נפתח לקבוצה תיק בארגון", הוסיף אלון. "זה לא עניין תקדימי, עשינו את זה בעבר עם בית"ר ירושלים", הבהיר.

 

מילסאפ שוחרר רשמית

זה היה באוויר, אבל עכשיו זה הפך לרשמי. אלייג'ה מילסאפ שוחרר ממכבי תל אביב בהחלטה משותפת של שני הצדדים. כזכור, הגארד-פורוורווד הוחתם לפני כחודש וחתי אך לא הצליח לקבל קרדיט מהמאמן ז'אן טבק.

 

מילסאפ ביקש להשתחרר עקב אי השתלבותו המקצועית וגם על רקע החתמתו של הנדריקס והחזרה הצפויה מפציעה של מספר שחקנים שהיו משאירים אותו מחוץ לסגל, בשל העובדה שניתן לרשום למשחקי הליגה חמישה זרים בלבד.

 


מילסאפ. סוף מהיר (ערן לוף)

 

כמו כן, הצהובים כעסו מאוד על השחקן שלא הגיע לפעילות הקהילתית שערכה הקבוצה  וכן נרשמו בינו לקבוצה חילוקי דעות בנושאים שונים שלאו דווקא קשורים ליכולתו על הפארקט. בארבעה משחקי ליגה קלע הפורוורד 8.0 נקודות, 2.8 ריבאונדים ואפס אסיסטים.

 

בנושא אחר, בראיין רנדל שלא לקח חלק במשחקים האחרונים נמצא כשיר ושב לאימונים מלאים. הוא צפוי לשחק במשחקה הקרוב של מכבי ת"א, ביום ראשון מול נס ציונה בפתיחת הסיבוב השלישי של ליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי