הפועל ת"א אישרה: יש מו"מ עם נייט רובינסון

| צילום: Gettyimages

הגארד שזכה בתחרות ההטבעות קרוב לאדומים. ויש לו חלום אחר לעתיד

(גודל טקסט)

נייט רובינסון חולם לככב ב-NFL, אבל בינתיים קרוב לסגירה בהפועל תל אביב. גורם במועדון האדום אישר לאתר ספורט1 כי מתקיים משא ומתן מול הגארד המנוסה, אולם טען כי עדיין לא הושג הסכם בין הצדדים. 

הפועל תל אביב כבר הספיקה לשחרר העונה את טיילור באטל, וולי ג'אדג' וכריס אוואנס, כאשר במועדון רוצים למלא גם את המחסור שנוצר בעקבות פציעתו של טרה סימונס. האדומים עדיין לא החתימו גארד על חשבונו של באטל ועבורם מדובר בהזדמנות יוצאת דופן. 

אם יצטרף, נייט רובינסון אמור לשחק במדי הפועל תל אביב רק עד תום העונה הנוכחית ועם הגעתו ישוחרר אחד הזרים. הגארד כבר הכריז לאחרונה כי בכוונתו לגשת למבחנים ב-NFL ולהפוך לשחקן ה-NBA הראשון שעובר הסבה מקצועית לשחקן פוטבול. 

נייט רובינסון בן ה-31 מתנשא לגובה 1.75 מ' בלבד, אבל כבר מחזיק בתואר הנחשק של שיאן הזכיות בתחרות ההטבעות של ה-NBA. הגארד הקומפקטי והנפיץ קטף את הפרס בשלוש הזדמנויות שונות, יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה של הליגה הטובה בעולם. 

רובינסון נבחר במקום ה-21 בדראפט 2005 על ידי פיניקס והחל את דרכו בליגה במדי ניו יורק ניקס. עם השנים הספיק לשחק גם במדי בוסטון, אוקלהומה סיטי, גולדן סטייט, שיקגו, דנבר, קליפרס וניו אורלינס.

Nate Robinson announces he'll be trying out for NFL teams pic.twitter.com/tsbHDvZ2V5

— Football Players™ (@FootballPIayers) March 14, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי