נייט רובינסון ערך אימון בכורה: "הולך להיות כיף"

רובינסון. קצת עייף בגלל הג'ט לג
רובינסון. קצת עייף בגלל הג'ט לג | צילום: באדיבות הפועל ת"א

הזר החדש של הפועל תל אביב: "בטוח שארגיש יותר בנוח לשחק עם סימונס"

(גודל טקסט)

לאחר ההחתמה המרגשת, מתחילה העבודה. נייט רובינסון, אחד הזרים הגדולים שנחתו בארץ הקודש, ערך היום (שישי) אימון בכורה באולם הדרייב אין, כחלק מההכנות למשחק מול מכבי ראשון לציון ביום ראשון בדרייב אין.

 

"היום הראשון שלי בארץ היה כיף", אמר רובינסון בסיום האימון. "אני קצת עייף בגלל הג'ט לג, אבל בסך הכל אפשר לסכם אותו כחיובי. שמחתי לפגוש את חבריי החדשים לקבוצה. המאמן עוד לא החליט אם אשחק נגד מכבי ראשון, זה תלוי בו. יכול להיות שנחכה עוד שבוע כדי שאסתגל לקבוצה, אבל אני חושב שאני בכושר די טוב".

 

 

"היה כיף לפגוש את טרה סימונס, הוא אחד החברים שלי מהבית. בטוח שארגיש יותר בנוח לשחק איתו, זה הולך להיות כיף, אני כבר לא יכול לחכות. הוא הבטיח לקחת אותי לים, אבל מזג האוויר לא מספיק טוב, אז ננצל את הזמן לטייל בעיר".

 

סימונס. "הבטיח לקחת אותי לביקור בעיר" (עדי אבישי)

 

הקבוצה של שרון אברהמי רוצה להתאושש מההפסד מול בני הרצליה, שהגיע דווקא אחרי הניצחון בדרבי על מכבי תל אביב. למרות דבריו של רובינסון, הוא צפוי להירשם בסגל, בשל פציעתו של טרה סימונס, ולקבל דקות ראשונות בליגת העל.

 

בצד השני, בראשל"צ ינסו להתאושש מהתבוסה לפרנקפורט ביורפקאפ, אך גם ינסו לשמור כוחות למשחק הגומלין שייערך ביום רביעי בבית מכבי. בגזרת הפצועים, כריס רייט, ששיחק באירופה ביום רביעי, נמצא בספק למשחק, במטרה לשמור עליו למשחק הקריטי באירופה. 

 

 

נייט רובינסון מתרגל לאולם החדש ולמדים האדומים, באימון הבכורה שלו בהפועל תל אביב!

Posted by Hapoel Tel Aviv BC on Friday, March 18, 2016

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי