"נאור צריך להחליט אם הוא רוצה להיות מנג'ר"

| צילום: האתר הרשמי של הפועל ת"א

יו"ר הפועל ת"א, רמי כהן ל-103FM: "רוצים מישהו שבא מהכדורסל"

(גודל טקסט)

"אנחנו לא נלחצים, אנחנו מנסים לעשות הכל כדי להתקדם", טען יושב ראש הפועל תל אביב רמי כהן בראיון לתכנית הספורט של רדיו 103FM. "בשורה התחתונה, את העבודה שהיא לנצח משחקים אנחנו לא עושים. אנחנו פשוט רוצים לנצח. יש רגעים שאנחנו מאבדים עשתונות ונכנסים לכמה דקות לא טובות. זה כנראה חלק ממצבת השחקנים שיש לנו, מאופי של שחקנים ומהלחץ. אין לנו הסבר לזה". 

"אנחנו שוקלים לערב מנהל מקצועי במערכת. מתן נאור? כדי שזה יקרה קודם כל מתן צריך להחליט שהוא רוצה את זה", הסביר כהן. "אנחנו רוצים מישהו שבא מהכדורסל ויש לו מה לתרום לקשר בין המאמן להנהלה, למעקב אחרי זרים ושאין לו שאיפות לאמן. יש לנו כבר כמה שמות".

כשנשאל על החלפת עודד קטש בשרון אברהמי, השיב: "אולי זה לא עובד. חילופי מאמנים זה לא פתרון קסם, לפעמים זה הכרח. לגבי ההחלטות המקצועיות, אין ספק שעשינו החלטות לא טובות. אורי (שלף) היה הרבה יותר מהדבק בהפועל. הנוכחות שלו תרמה המון". 


מתן נאור, גם הוא אופציה לניהול מקצועי (עדי אבישי)

על שחרור יונתן שולדבראנד אמר יושב הראש: "אני לא חושב שיש פה שאלה של אכזבה. הפועל ת"א של לפני 2015/16 בתקציב הנוכחי לא יכולה הייתה להחזיק שלושה שחקנים ישראלים בתקציב כזה וכדי לצרף את רוברט רות'בארט היינו צריכים לשחרר את יונתן. רות'בארט זה עוד לא הצלחה ולא כשלון, הוא פתח את העונה טוב ואחר כך הייתה לו איזו מחלה. אני מקווה שהוא יחזור להציג את היכולת מתחילת העונה". 

הפועל תל אביב תסגור את העונה הסדירה בדרבי מול מכבי תל אביב ביד אליהו, משחק שייערך ביום ראשון ב-21:05. הצהובים ניצחו 77:90 במאבק העירוני הקודם במסגרת הליגה.


שחקני הפועל תל אביב, ירימו ראש? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי