פרנקו: מקווה שנפגוש העונה פעם נוספת את מכבי ת"א

רולנד מול לנדסברג
רולנד מול לנדסברג | צילום: דני מרון

21:05: הפועל ירושלים מול הצהובים. בכורה מחודשת לריצ'ארד הנדריקס

(גודל טקסט)

תשעה משחקים יישארו לסיום העונה הסדירה אחרי הערב (שני, 21:05), כך ששום דבר לא ייקבע, אבל כשהפועל ירושלים ומכבי תל אביב נפגשות – תמיד יש על מה לשחק. האלופה תארח את מחזיקת הגביע ותנסה להשלים סוויפ עונתי נדיר על היריבה המושבעת, שמצידה תציג את ריצ'ארד הנדריקס בהופעת בכורה מחודשת.

הארנה בירושלים תהיה מלאה בלמעלה מ-11 אלף צופים, מה שאמור להעניק למוליכה ליגת העל יתרון. יחד עם זאת, גם השחקנים באדום מודעים לעובדה שקשה מאוד לנצח את מכבי תל אביב שלוש פעמים באותה עונה.

בעונה שעברה, כזכור, ירושלים לא זכתה לפגוש את מכבי ת"א בדרך להנפת הצלחת. דני פרנקו מקווה שזה יהיה שונה הפעם. "היינו מאוד רוצים שזה לא יהיה המשחק האחרון העונה בין הקבוצות", טען פרנקו והוסיף: "אנחנו פייבוריטים? בחודש מרס זה לא כל כך משנה אם אתה פייבוריט או אנדרדוג".


מקווה לפגוש את מכבי גם בשלב מאוחר יותר. פרנקו (דני מרון)

מנגד, מכבי ת"א מקווה לגמול ליריבה על שני ההפסדים הקודמים, אלא שהיא תיאלץ להסתדר ללא דווין סמית' וטרבור אמבקווה הפצועים. "אם אנחנו רוצים לזכות באליפות זה מסוג המשחקים שאנחנו צריכים לנצח. זו הרמה הכי גבוהה שיש בכדורסל הישראלי", הדגיש ז'אן טבק. "אין ספק שהשאיפה שלנו היא לנצח במשחק הזה, אבל הכי חשוב לזכות באליפות בסוף העונה". 

על הופעת הבכורה הצפויה של הנדריקס אמר המאמן: "ריצ'ארד חזר לפעילות בצורה טובה, הוא כבר היה במכבי ומבין איך הדברים עובדים במועדון, אבל ייקח לו עוד קצת זמן להשתלב באופן מוחלט. שתי הקבוצות תלויות יותר בשחקנים בקו האחורי".

בתוך כך, נציגים של לוס אנג'לס לייקרס נכחו באימון המסכם של מכבי תל אביב ועקבו אחרי הפורוורד/סנטר הצעיר של הצהובים, דראגן בנדר, שעתיד להיבחר בין חמשת המקומות הראשונים בדראפט הקרוב. 


בנדר, זכה למעקב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי