משעור בתחרות ההטבעות, פניני מול הלפרין בשלשות

כארם משעור
כארם משעור | צילום: ערן לוף

הוכרזה רשימת המשתתפים בתחרויות האולסטאר. וויליאמסון ובנדר הוקפצו

(גודל טקסט)

ארבעה ימים לפני אירוע האולסטאר השנתי של ליגת העל, שייערך הפעם באילת, נקבעו המשתתפים בתחרויות ההטבעות והשלשות. 

בתחרות השלשות ייקחו חלק אפיק ניסים ועמית שמחון המקומיים מהפועל אילת, אייזיאה סוואן (מכבי אשדוד/באר טוביה), יותם הלפרין (הפועל ירושלים), אבירם זליקוביץ' (מכבי הרצליה), יובל נעימי (עירוני נס ציונה), גיא פניני (מכבי תל אביב) ומייקל אומה (עירוני נהריה). 

שמחון ינסה לשחזר את הזכיה שלו מ-2012, סוואן מדורג ראשון בליגה עם 3.4 שלשות למשחק (כולל שבעה משחקים עם 5 ומעלה ושיא עונתי של 9 במחזור הרביעי), הלפרין וזליקוביץ' מובילים את הליגה באחוזים לשלוש עם למעלה מ-50% דיוק, נעימי מדורג ראשון בין הישראלים בליגה עם 2.2 שלשות למשחק, פניני עומד על אחוזי השיא שלו מעבר לקשת בליגה בארבע השנים האחרונות ואומה מעירוני נהריה שהשיג למעלה ממחצית מנקודותיו העונה מדאון טאון.

נייט רובינסון, הסופרסטאר החדש של ליגת העל, רק הגיע ולא יקח חלק בתחרות ההטבעות. זה לא אומר שלא צפויים שם ריחופים. על התואר יתחרו ג'ון וויליאמסון מהפועל ת"א, גילברט בראון מעירוני נהריה (שהשתתף בתחרות ההטבעות של פיינל פור המכללות לפני חמש שנים), דיאנדרה קיין מהפועל אילת וכארם משעור מבני הרצליה, שינסה להיות הישראלי השלישי שזוכה בתואר אחרי רועי בוכבינדר ואיתי שגב.

בתוך כך, בוצעו שני שינויים בסגל נבחרת הזרים בעקבות פציעות: טרה סימונס מהפועל ת"א יוחלף על ידי חברו לקבוצה ג'ון וויליאמסון, בעוד דרגאן בנדר הצעיר ממכבי ת"א יתפוס את מקומו של דווין סמית'. משחק הכוכבים בין נבחרת הישראלים לנבחרת הזרים יחל בשעה 13:00.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי