רמי כהן: "לא הייתה לנו כוונה להביא גימיק"

רובינסון. עדיין לא הוחלט אם ישתתף בתחרות ההטבעות
רובינסון. עדיין לא הוחלט אם ישתתף בתחרות ההטבעות | צילום: באדיבות הפועל ת"א

יו"ר הפועל ת"א על החתמת רובינסון: "הוא מעל הרמה שלנו, הכל אפשרי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה רשמית על החתמת אחד השמות הגדולים ביותר שנחתו בארץ בשנים האחרונות – נייט רובינסון. הגארד הננסי (1.75 מטר), שכיכב בליגת –NBA ומחזיק בשיא הזכיות בתחרות ההטבעות, צפוי לנחות בנתב"ג במהלך הערב (21:45) ולהצטרף לאימוני הקבוצה.

 

"אנחנו תמיד מאמינים שהכל אפשרי", אמר יו"ר הקבוצה, רמי כהן בראיון לתכנית הספורט של גל"צ, "ומנסים לעשות להשיג דברים מעבר למימדים שלנו, לפעמים זה עובד ולפעמים לא. צריך לתת הרבה קרדיט לטרה סימונס ששמע אותנו במסדרון והפעיל עליו לחץ להגיע. יש תמיד סכנה שכשאתה מביא שחקן גדול יותר מהמערכת, אבל החברות עם טרה סימונס הורידה את הפחדים, בלעדיה לא היינו מביאים אותו".

 

 

"הוא שחקן שאוהב לעבוד, הוא עשה הרבה עבודה אישית בחודשים האחרונים. נכון שאחרי תקופה שאתה לא משחק אתה מעט חלוד, אבל אני מקווה ששחקן ברמה הזאת יידע לחזור במהירות. לא הייתה כוונה להביא גימיק, אבל ברור שזה משהו מיוחד.

 

כהן. "יש התלהבות אדירה" (עדי אבישי)

 

על המחויבות שלו למשחק, לאחר שהודיע כי ברצונו לעבור לשחק פוטבול: "אני מאמין שכמו כל שחקן שלא שיחק הרבה זמן הוא מתגעגע למשחק, זה היה אחד הדברים ששכנעו אותו להגיע. העונה לא הולכת לנו טוב ואנחנו מתרחקים מהיעדים שרצינו להשיג, ככה שיש לנו יותר מה להרוויח מלהפסיד. בשקלול של עלות מול תועלת החלטנו שזה צעד נכון".

 

"יש התלהבות אדירה בקבוצה. בשבילנו זאת החתמה אחרונה וזה עושה טוב לאוהדים. אני מאמין שתהיה אווירה מיוחדת במשחק הראשון שלו. לא דיברנו איתו על השתתפות בתחרות ההטבעות, נחשוב על זה אם זה נכון בשבילנו ובשבילו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי