טבק: זה לא מביך להפסיד לירושלים 3 פעמים בעונה

טבק
טבק | צילום: דני מרון

מאמן מכבי ת"א אחרי המפלה בארנה: "לא טרגדיה". מקל: "רק משחק ליגה"

(גודל טקסט)

"זה לא מביך להפסיד שלוש פעמים לירושלים", קבע מאמן מכבי תל אביב ז'אן טבק אחרי ה-73:66 לאלופה, שהשלימה 0:3 עונתי על השליטה לשעבר. "ראיתי שיפור היום, השחקנים שחוזרים מפציעות יעזרו לנו. ירושלים זו יריבה גדולה ולכן זה לא מביך". 

"אני לא מאוכזב מהשחקנים שלי, אני מרוצה מרוב הדברים שראיתי, למרות שהיו כמה דברים שלא אהבתי", המשיך המאמן. "אם אנחנו רוצים להיות אלופים, אנחנו צריכים לנצח משחקים גדולים והפועל ירושלים היא היריבה הגדולה שלנו. אנחנו לא נהפוך את ההפסד הזה לטרגדיה ללא סיבה". 

"אני לא מודאג מהאליפות, זה משחק אחד וכלום לא הוכרע", הוסיף הקרואטי. "ההפסד הזה לא לוקח אותנו קדימה ולא אחורה, אנחנו באותו סיטואציה. אני לא שמח מהמשחק, אבל בטח שאני לא נבוך. אנחנו צריכים ללמוד איך להתחרות, אנחנו צריכים לדעת להגיע למשחקים גדולים. גם באירופה לא הופענו ברגעים שהיינו צריכים להיות שם, אבל יש כאן התקדמות".


מקל והנדריקס, גם הם זכו להפסיד בארנה (דני מרון)

"מכבי תל אביב תבוא לזכות באליפות"

"לא נעים", הודה גל מקל, שדווקא שמר על איפוק. "היה משחק טוב, עשינו טעויות ברבע השלישי שהכריעו את המשחק. עשינו דברים שתכננו באימונים, זה עבד יפה. אנחנו מחכים לשחקנים הפצועים שיעזרו לנו. אנחנו רוצים לחזור לכאן במעמד הגמר, אך יש עוד דרך ארוכה וסביר להניח שביתיות לא תהיה לנו". 

"עכשיו אנחנו רוצים לעבוד על התיאום", המשיך מקל. "לא רצינו להפסיד כאן, אבל זה עוד משחק, משחק ליגה. יש משמעות למפגשים מול הפועל ירושלים, אך זה לא משחק שמכריע אליפות, זה בסך הכל משחק ליגה". 

"המילה חשש לא נמצאת אצלי בלקסיקון, אני מתעסק בספורט", הבהיר הגארד. "בתארים זוכים, לא מפסידים אותם. מכבי ת"א תבוא לזכות באליפות וחשש זו לא המילה הנכונה. אנחנו מכבדים את ירושלים, הם קבוצה טובה ותהיה לנו דרך ארוכה להגיע לגמר, פשוט זה לא יהיה. אנחנו רוצים להשתפר ולחזור לכאן לגמר במטרה לזכות. אני מאמין בקבוצה שלי".


איך קמים הפעם? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי