סוף לבצורת: הפועל ת"א גברה על מכבי ראשל"צ

גייטס. כדור השלג נעצר
גייטס. כדור השלג נעצר | צילום: עדי אבישי

האדומים התקרבו לפלייאוף בעקבות ניצחון 69:80 על הכתומים

(גודל טקסט)

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, שהטילו בספק אפילו את השתתפותה בפלייאוף, חזרה הערב (שלישי) הפועל ת"א למסלול הניצחונות עם 69:80 ביתי על מכבי ראשל"צ. בעקבות הניצחון, שבה הקבוצה לפחות באופן זמני למקום החמישי.

 

כמו במשחק נגד אילת, הפועל ת"א פתחה בטירוף ועלתה ליתרון 14, אבל ראשל"צ הפכה עוד לפני המחצית עם דקות נהדרות של דומיניק ג'ונסון. יינסי גייטס ודיז'ון תומפסון הובילו את האדומים בחזרה ליתרון, כשהם מנצלים ערב קליעה פשוט נורא של אייזיה סוואן, שחיקה את תום צ'יימברס והחטיא את כל 14 זריקותיו מהשדה. רביב לימונד, שסבל מבעיית עבירות ומיעט לשחק, חזר במאני טיים והבטיח את הניצחון בסדרת חדירות יפות.

 

 

לאדומים נותרו עוד שלושה משחקים, שניים מהם בחוץ מול יריבות ישירות על מקום בפלייאוף: עירוני נס ציונה ובני הרצליה. בתווך היא תארח את הפועל גלבוע/גליל, שלמרות הניצחון הסנסציוני על מכבי ת"א השבוע נמצאת עם רגל וחצי בליגה הלאומית. ראשל"צ, למרות ההפסד, נראית נעולה במקום השלישי.

 

גייטס הוביל את הפועל ת"א עם 20 נקודות, תומפסון, לימונד ושולדבראנד הוסיפו 13 כ"א ולארי אובאנון שחזר לסגל ונרשם במקום דוראנד סקוט, תרם 11 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. ג'קי קרמייקל הוביל את הכתומים עם 22 נקודות, דומיניק ג'ונסון קלע 21 וניצן חנוכי 10. סוואן מסר 11 אסיסטים, אבל סיים עם 0 עגול בטור הנקודות. גם שון דאוסן איכזב עם 8 נקודות ב-30% מהשדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי