הפועל י-ם ניצחה בנס ציונה ועלתה זמנית לפסגה

אליהו. נושם אוויר פסגות
אליהו. נושם אוויר פסגות | צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

האדומים טיילו ל-60:78 ועקפו את מכבי ת"א בזכות משחק עודף. 18 נק' לאליהו

(גודל טקסט)

נכון, זה זמני בלבד וישתנה ברגע שמכבי ת"א תשלים את המשחק החסר שלה, אבל לפחות לכמה ימים יכולים בהפועל ירושלים להסתכל על הטבלה ולראות את שמם במקום הראשון. האדומים, בלי יותם הלפרין (סובל מפציעה קלה), ברייסי רייט (מחלים מניתוח בעינו) וג'וזף ג'ונס (טס לארה"ב כדי לסעוד בן משפחה חולה), לא ממש ספרו את עירוני נס ציונה בדרך ל-60:78 קליל בחוץ.

 

בזמן שמכבי ת"א סופרת כבר חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, האדומים מהבירה משייטים לפלייאוף בהילוך שני. דיון תומפסון עושה מספרים יפים של סנטר גם ביום בינוני, ליאור אליהו רוקד על המגרש וגם דרווין קיצ'ן נראה כאילו הפציעה מאחוריו.

 

 

אדם אריאל לקח את הצ'אנס בהיעדרו של הקפטן הפצוע והוכיח שכאשר הוא קולע מבחוץ, הוא יכול להיות שחקן חמישייה לגיטימי ברוב קבוצות הליגה. נס ציונה לעומת זאת החטיאה שוב ושוב מבחוץ (רק 3 מ-21 לשלוש), ובכלל לא בטוח שבלי קרייג סמית' הפצוע יש לה מקום בפלייאוף.

 

אליהו הוביל את קלעי המנצחת עם 18 נקודות, אריאל הוסיף 12 (4 מ-5 לשלוש), תומפסון וקיצ'ן 11 נקודות ו-8 ריבאונדים, דונטה סמית' קלע 10 נקודות ושבעה אסיסטים, אבל גם שבעה איבודים. מיצ'ל וואט רשם 20 נקודות למפסידים, פרסטון נואלס, אנתוני גודס וטל דן הוסיפו 10 כ"א.

 

אריאל שומר על נואלס. החליף יפה את הלפרין (עודד קרני, מנהלת הליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי