המקום הראשון בסכנה? מכבי ת"א נוצחה בחיפה

פארגו תקוע בין זיו לאריאלי
פארגו תקוע בין זיו לאריאלי | צילום: ערן לוף

הצהובים נכנעו 87:78, הפסד שישי בשבעה משחקים. הפער מירושלים: הפסד אחד

(גודל טקסט)

מי שחשב שהמשבר של מכבי ת"א הסתיים בניצחון על בני הרצליה בשבוע שעבר התבדה הערב (ראשון) בחיפה. הצהובים הגיעו אמנם ללא בריאן רנדל החולה, אלכס טיוס הפצוע וסופוקליס שחורצאניטיס המושעה, אבל גם זה לא מהווה תירוץ להפסד שישי בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, 87:78 למכבי חיפה המפוזרת שחסרה את מורן רוט.

 

לפני הסדרה מול פנרבחצ'ה/אולקר, הפועל ירושלים הייתה צריכה משקפת כדי לראות את הצהובים, אבל כעת הפער ביניהן בטבלה עומד על הפסד אחד בלבד. אלופת אירופה היוצאת תפגוש את עירוני נס ציונה, עירוני נהריה ומכבי אשדוד עד סיום העונה הרגילה, ואם תשמוט משחק נוסף ובמקביל ירושלים תנצח בכל משחקיה, נראה מהפך דרמטי ובלתי צפוי על קו הסיום.

 

 

מכבי ת"א פתחה חלש מאוד ומטווח שלשות של וויל גרייבס וטמיר אריאלי סידר לחיפה יתרון דו-ספרתי מוקדם, 13:25. בפיגור 15 נכנס דווין סמית' לפעולה עם שתי שלשות, סילבן לנדסברג חידש את ההיכרות עם הסלים ברוממה ובירידה למחצית רק 41:37.

 

גרשון מתדרך את חניכיו. המשבר נמשך (ערן לוף)

 

הצהובים חזרו רע מחדרי ההלבשה, חנן קולמן קלע שתי שלשות ואייק אופייבו שמר על פער דו-ספרתי עם משחק יעיל בצבע. לנדסברג סירב לוותר וביחד עם ג'ו אלכסנדר צימק ל-66:61 אחרי 30 דקות. הצהובים המשיכו במומנטום והשוו, אבל אופייבו, שזכה בתואר שחקן החודש לפני המשחק, חזר לחגוג מתחת לסלים והגדיל בחזרה לדו-ספרתי.

 

הירוקים לא הצליחו לסגור את הסיפור והיו ביציע מי שחששו משחזור המפגשים הקודמים, בהם יצאו הצהובים מפיגור מאוחר, אבל טכנית על התחזות נגד לנדסברג בדקה האחרונה סגרה את הסיפור סופית, 87:78.

 

לנדסברג עובר את יבזורי (ערן לוף)

 

אופייבו הלוהט הוביל את הירוקים עם 25 נקודות, יבזורי הוסיף 14 נקודות וחמישה אסיסטים, קולמן 13, גרייבס 12 ואריאלי 9 משלוש שלשות ללא החטאה. חיפה קלעה 11 שלשות ב-39% והתגברה על ערב של 15 איבודים.

 

לנדסברג שוב סיים כקלע המוביל של הצהובים עם 29 נקודות ו-6 מ-9 לשלוש, ג'ו אלכסנדר קלע 17, אבל באחוזים רעים (3 מ-11 מהשדה, 11 מ-16 מהקו). כל השאר נראו רע מאוד: סמית' סיים עם 11 נקודות, ג'רמי פארגו נתקע על 7 נקודות ב-2 מ-9 מהשדה ומרקז היינס חתם 19 דקות על הפרקט בלי נקודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי